vakantie tent?

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
laika
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6527
Lid geworden op: 06/10/06 18:27
Locatie: alkmaar

Ongelezen berichtdoor laika » 17/04/10 10:42

wijs besluit dan kan je ongestoord van de vakantie genieten en heb je thuis weer alle aandacht voor hun
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008

sandraske

Ongelezen berichtdoor sandraske » 18/04/10 09:25

Wij gaan weleens naar Valkenburg kamperen (mijn schoonouders hebben daar een caravan staan) en dan laten we Tara weleens in de caravan achter (zit wel airco in overigens)... In een tent zou ik dat nooit durven, veel te bang dat het te warm wordt of dat ze haar meenemen of dat ze ontsnapt..

Afgelopen week heeft Tara de rits van de bench nog open gemaakt, ik had hem per ongeluk niet helemaal goed dicht gedaan dus ze kan er met haar neus tussen...

fay

Ongelezen berichtdoor fay » 18/04/10 12:30

Wij gaan ook op vakantie met de hond
maar wij laten ze ook niet alleen in de tent.
Natuurlijk kan je wel eens even weg een paar min. of 10 maar zelf zou ik nooit mijn hond in een warme tent laten :pootje:

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 18/04/10 12:36

Kan me voorstellen dat je toch liever oppas zoekt. :) Zo kunnen jullie ook ongestoord van de activiteiten genieten. :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

stefmail

Ongelezen berichtdoor stefmail » 19/04/10 14:05

Ik denk dat dit een hele goede beslissing is :)

Ook wij brengen Bo om deze reden nog wel eens weg naar de oppas i.p.v. mee te nemen op vakantie en zeker op plekken zoals (midden)Zuid-Frankrijk beleeft Bo hier veel meer plezier aan dan mee te gaan.
Ook op zo'n dergelijke vakantie zoals jullie gaan doen is oppas zoeken een hele verstandige beslissing waarbij ze denk ik meer plezier beleven bij de oppas dan om mee te gaan (vermits je een hele goede oppas natuurlijk hebt).

kirsten&cacao

Ongelezen berichtdoor kirsten&cacao » 22/04/10 20:54

Wij hebben afgelopen zomer ook gekampeerd met Cacao, toen 8 maanden. Ging prima, overdag lekker aan de lange lijn op de plaats, snachts in de bench slapen.

BIj ons op de camping mogen de honden niet alleen op de plaats worden achter gelaten. Vind ik ook goed hoor, want er zal maar wat gebeuren, en niemand weet dat er nog een hond in jouw tent of caravan zit.

Wij staan komend jaar naast mijn ouders, dus als wij even weg willen, gaat de hond even bij hen op de plaats.

Afgelopen jaar mocht ze, toen wij met zijn allen uit eten gingen, even bij onze overburen op de plaats. Dat vond ze prachtig, want die waren aan het BBQen en ze werd lekker volgestopt met stokbroodje en komkommer :P


Terug naar “Op vakantie met je hond”