Gezocht!!

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Farmill

Gezocht!!

Ongelezen berichtdoor Farmill » 10/10/10 11:51

Weet iemand een leuk vakantiehuis zonder gladde vloeren. Wij hebben nl ons huis volgelegd met tapijttegels om te voorkomen dat Cooper uitglijd en zich blesseert, maar zu zouden we wel een weekendje weg willen en hem meenemen. Maar ja bijna alle huisjes hebben gladde vloeren, logisch natuurlijk maar ik vind dat we dat niet moeten doen. Thuis hebben we er alles aan gedaan om het uitglijden te voorkomen en dan zul je het net zien...

Groetjes!!

Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1451
Lid geworden op: 02/12/09 11:02

Ongelezen berichtdoor Boukje » 10/10/10 14:52

Joh een weekendje op een gladde vloer kan echt geen kwaad.

Gebruikersavatar
margreet
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 947
Lid geworden op: 04/10/05 20:50
Locatie: vlaardingen

Ongelezen berichtdoor margreet » 10/10/10 15:38

Stenen of plavuizen vloeren vallen best mee, persoonlijk zou ik geen laminaat uitzoeken dan.
Afbeelding
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet

mirjamm1

Ongelezen berichtdoor mirjamm1 » 11/10/10 18:33

Wij hebben hier thuis plavuizen liggen..
heb hier nog nooit echt problemen mee gehad!

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 11/10/10 18:48

Ik vind het super goed dat je daar rekening mee houd. :klasse: Ik weet toevallig dat Landal rekening houd met rolstoelers door dan huisjes zonder vloerbedekking aan te bieden, wellicht kun je ze bellen en vragen of ze huisjes met vloerbedekking hebben.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

Gebruikersavatar
Labradorreke
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2811
Lid geworden op: 01/10/05 22:46
Locatie: Lier
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Labradorreke » 12/10/10 03:04

Bij landal Resort Haamstede (in Burgh Haamstede)
zijn er inderdaad huisjes met vloerbekleding.
Je kan er achter vragen..
Afbeelding
:blondkopje: Frodo Of The Charmed Angel ° 17 mei 2006
:bruinkopje: Gismo (Bordeaux Dog) herplaatser °23 maart 2007

saartjeee

Ongelezen berichtdoor saartjeee » 12/10/10 11:49

Hoihoi,

Waar wil je eigenlijk naartoe op vakantie, of gaat het gewoon over vakantiehuisjes in het algemeen in heel Nederland?

Of zie ik het over het hoofd.. kon de bestemming niet vinden.. misschien weet ik wel iets in Limburg namelijk ;)

Farmill

Ongelezen berichtdoor Farmill » 12/10/10 16:24

Saartje, het gaat gewoon om een huisje in Nederland. Liefst met ook iets te doen voor kinderen...
groetjes, Leona

saartjeee

Ongelezen berichtdoor saartjeee » 12/10/10 20:38

Farmill schreef:Saartje, het gaat gewoon om een huisje in Nederland. Liefst met ook iets te doen voor kinderen...
groetjes, Leona


Hoi Farmill,

In het heuvelland in Zuid-Limburg zou je eens bij Hotel en Appartementen Ons Krijtland kunnen kijken. Er zijn een aantal appartementen die ook met honden verhuurd worden, deze hebben een stenen vloer.
In Zuid-Limburg zijn ook leuke uitstapjes met kinderen te maken, bijvoorbeeld een keertje Snowworld of naar Gaia Park of Mondo Verde.
Maar ik weet natuurlijk niet wat je graag wilt doen, het zijn een paar opties :D

De appartementen die ik bedoel zijn in ieder geval erg netjes, eigenlijk meer een huisje (twee verdiepingen etc.)

Hoop dat je iets leuks kunt vinden op naartoe te gaan!

Marinka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 114
Lid geworden op: 04/09/10 19:15
Locatie: Rilland (Zeeland)

Ongelezen berichtdoor Marinka » 13/10/10 09:17

Wij hebben van de zomer, met de twee meisjes, een huisje van Center Parcs gehuurd (park Heijderbos in Limburg) ik was toen ook op een gladde vloer ingesteld. Gelukkig waren de voorzorgs maatregelen niet nodig. De vloer was ruw, een soort kunststof. Ging dus helemaal prima, zelfs met onze kleine meid.

Anjess

Ongelezen berichtdoor Anjess » 13/10/10 09:35

InZeeland in Domburg bij park Hof Domburg zijn er huisjes voor honden met een ruwe stenen vloer.Het is ligt aan het strand (waar je nu met je hond op mag)en dichtbij het bos.Voor de kinderen is er een zwemparadijs op het park en (disco)bowlingbanen,squashbanen en fitnessruimte en een welnessruimte voor de volwassenen.Misschien een tip??

Gebruikersavatar
sharon66057
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4468
Lid geworden op: 12/07/09 13:10
Locatie: Lelystad

Ongelezen berichtdoor sharon66057 » 13/10/10 10:03

Anjess schreef:InZeeland in Domburg bij park Hof Domburg zijn er huisjes voor honden met een ruwe stenen vloer.Het is ligt aan het strand (waar je nu met je hond op mag)en dichtbij het bos.Voor de kinderen is er een zwemparadijs op het park en (disco)bowlingbanen,squashbanen en fitnessruimte en een welnessruimte voor de volwassenen.Misschien een tip??


Dat klinkt goed heb je misschien een link? :oops:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...

Anjess

Ongelezen berichtdoor Anjess » 13/10/10 14:29

Even kijken op www.roompotparken.nl en dan bij de parken Hof Domburg aanklikken.Er is ook nog een Buitenhof Domburg.Deze 2 parken zitten aan elkaar vast alleen zijn de huisjes van Buitenhof Domburg wat luxer en en staan meer vrij.Succes alvast!!!

Anjess

Ongelezen berichtdoor Anjess » 13/10/10 14:33

Oh ja,even een tip over (Buiten)Hof Domburg:neem de strandstudio's!!!Deze zijn erg verouderd en heel klein!!!

Anjess

Ongelezen berichtdoor Anjess » 13/10/10 14:33

Ik bedoel:neem NIET de strandstudio's (type SCR)!!!!!!


Terug naar “Op vakantie met je hond”