Vakantie Gelderland?

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Veerle

Ongelezen berichtdoor Veerle » 26/09/11 18:47

Hee wat leuk! Wij gaan eind november ook naar landal 't loo met Mojo! Is dat ven op de foto's het ven wat op het park ligt? Ik begreep al dat er geen honden mochten zwemmen daar, maar misschien buiten het hoogseizoen wel? Heb je nog leuke wandeltips?

Groetjes Veerle

saartjeee

Ongelezen berichtdoor saartjeee » 26/09/11 21:03

Veerle schreef:Hee wat leuk! Wij gaan eind november ook naar landal 't loo met Mojo! Is dat ven op de foto's het ven wat op het park ligt? Ik begreep al dat er geen honden mochten zwemmen daar, maar misschien buiten het hoogseizoen wel? Heb je nog leuke wandeltips?

Groetjes Veerle


Ooh leuk!! Ik zei namelijk nog, lijkt me toch ook wel wat hebben als het wat kouder is.. er zijn namelijk haarden in de huisjes! :) Dus wie weet kun je wat hout meenemen om gezellig de haard aan te maken ;)

Die ven op de foto is niet op het park, daar mochten ze inderdaad niet in. Deze ven is het 'heerderstrand', je auto kun je dan het best parkeren bij de 'nieuwe zuidweg' / 'ossenbergweg' . Volgens mij zijn wij bij Ossenbergweg gaan wandelen en liepen we binnen 10 - 15 minuten daarheen :)!

Voor de rest qua wandelen vonden wij bijna ieder bos wel mooi :D Onze eerste wandeling was bij 'de Dellen' maar we zijn ook wat verder gereden... dan zou ik even op de kaart moeten kijken waar dit was, kan ik je eventueel morgen laten weten :)

Heel veel plezier alvast!

Veerle

Ongelezen berichtdoor Veerle » 27/09/11 14:01

Bedankt voor de tips alvast! We hebben idd een luxe huisje met sauna en openhaard enz. Gaat helemaal goedkomen denk ik! We zijn al eerder in de Veluwe geweest en dat was ook super mooi en rustig!

Groetjes Veerle


Terug naar “Op vakantie met je hond”