Wintersport tips!

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1528
Lid geworden op: 21/02/10 19:23
Locatie: Apeldoorn

Wintersport tips!

Ongelezen berichtdoor jolien » 16/01/12 11:32

Wie weet een leuk appartement of chalet in Frankrijk of Oostenrijk waar je welkom bent met drie honden? Liefst zo dicht mogelijk bij de piste... 8) :)

Gebruikersavatar
Knutselsmurf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1295
Lid geworden op: 03/11/07 14:02
Locatie: Smurfendorp
Contacteer:

Re: Wintersport tips!

Ongelezen berichtdoor Knutselsmurf » 16/01/12 21:54

jolien schreef:Wie weet een leuk appartement of chalet in Frankrijk of Oostenrijk waar je welkom bent met drie honden? Liefst zo dicht mogelijk bij de piste... 8) :)

Heb je al gekeken in ons Labrador Reisbureau? Je kunt daar zelf aangeven met hoeveel honden je op stap wilt!
Afbeelding Al smurfende, leert men!

Kay
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6247
Lid geworden op: 06/09/06 15:29
Locatie: Den Bommel
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Kay » 16/01/12 21:56

Voor welke periode en voor hoeveel honden ?? Wij hebben wel wat ervaring met leuke particuliere huizen in Oostenrijk en gaan donderdag weer een nieuw huis uitproberen 8)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015

jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1528
Lid geworden op: 21/02/10 19:23
Locatie: Apeldoorn

Re: Wintersport tips!

Ongelezen berichtdoor jolien » 17/01/12 08:37

Knutselsmurf schreef:
jolien schreef:Wie weet een leuk appartement of chalet in Frankrijk of Oostenrijk waar je welkom bent met drie honden? Liefst zo dicht mogelijk bij de piste... 8) :)

Heb je al gekeken in ons Labrador Reisbureau? Je kunt daar zelf aangeven met hoeveel honden je op stap wilt!


Heb ik inderdaad nog niet gezien, dank voor de tip! :)

jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1528
Lid geworden op: 21/02/10 19:23
Locatie: Apeldoorn

Ongelezen berichtdoor jolien » 17/01/12 08:45

Kay schreef:Voor welke periode en voor hoeveel honden ?? Wij hebben wel wat ervaring met leuke particuliere huizen in Oostenrijk en gaan donderdag weer een nieuw huis uitproberen 8)


Het is pas voor volgend wintersport seizoen en dan december dit jaar of januari volgend jaar, dus duurt nog even. Maar vind het leuk me alvast te orienteren en weet ook dat het wat lastig is om iets te zoeken waar drie honden welkom zijn. Oh ja en het is voor zes personen, dus drie slaapkamers zou ook fijn zijn :wink:

Dus als je tips hebt, graag..! :)

Kay
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6247
Lid geworden op: 06/09/06 15:29
Locatie: Den Bommel
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Kay » 17/01/12 08:53

Ik laat je het na onze vakantie weten met links en al (ik denk nl dat de accomodatie waar we nu zitten aan al je eisen voldoet maar we zullen het eerst voor je checken 8) )
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015

jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1528
Lid geworden op: 21/02/10 19:23
Locatie: Apeldoorn

Ongelezen berichtdoor jolien » 17/01/12 08:55

Kay schreef:Ik laat je het na onze vakantie weten met links en al (ik denk nl dat de accomodatie waar we nu zitten aan al je eisen voldoet maar we zullen het eerst voor je checken 8) )


Jaaa, dat zou geweldig zijn! Ben erg benieuwd, heel veel plezier alvast! :)


Terug naar “Op vakantie met je hond”