kamperen met 2 labs..

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Gebruikersavatar
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 390
Lid geworden op: 29/05/11 11:16
Locatie: voorburg

kamperen met 2 labs..

Ongelezen berichtdoor francis v » 26/02/12 11:22

Mijn dochter en ik camperen sinds 2008 en het bevalt ons prima. Banjer is de ideale campeerhond (lag gewoon los bij het sanitairgebouw etc). We hebben de laatste 2 jaar op camping de kleine wolf (overijssel) gestaan. We hebben daar het goed naar ons zin gehad. Vanuit de camping liep je zo een prachtig bos in. Binnen en buitenzwembad, volop kinderanimatie etc....

Sinds afgelopen augustus is ons labradorgeluk uitgebreid met mr. Bundels. Wat jammer is dat camping de kleine wolf geen 2 honden toelaat. Ik speur internet af naar een leuke camping waar zowel mijn dochter het prima naar haar zin heeft (zwembad) en dat de honden ook nog eens lekker kunnen genieten van wandelingen door een bos.

Hebben jullie tips qua leuke camping waar goed vertoeven is voor ons hele gezinnetje....
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven

Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 437
Lid geworden op: 23/12/11 11:50
Locatie: Scheemda

Ongelezen berichtdoor Noah/Bruce » 26/02/12 11:38

Wij gaan al jaren naar Biezenmortel, camping de Stamhoeve, aan de rand van de loons-en drunense duinen, alleen moet je de kinderanimatie erbij denken, zwemmen kun je in de ijzeren man in Vught( op fietsafstand).

Je hebt alleen een prachtig wandel en fietsgebied.

Denk niet dat het iets voor je is, maar wou het toch ff noemen, alleen al omdat het er zo verzorgd en netjes is.
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN

Huub
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 339
Lid geworden op: 17/01/12 10:15
Locatie: Lisse

Ongelezen berichtdoor Huub » 26/02/12 11:39

http://www.campinglocatie.nl/nederland/ ... 3godrfnqpq

Kan niet zien of er meer honden mogen maar volgens mij wel.
Is heel gaaf ook voor je dochtertje met al die paarden.
Afgelopen zomer zijn wij geweest en hebben mijn ouders meegenomen.
Baloe zou meegaan maar was op dat moment al overleden dus hellaas zonder hondenkind.

Kinderanimatie is er voldoende knutselen ponyrijden zwembad.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart

Gebruikersavatar
margreet
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 947
Lid geworden op: 04/10/05 20:50
Locatie: vlaardingen

Ongelezen berichtdoor margreet » 26/02/12 15:42

Zwarte bergen in Luijksgestel,leuk zwembad,kinderanimatie en niet te vergeten een prachtig bos rondom de camping met op redelijke afstand een heerlijk bosven voor de honden.
Afbeelding
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet

Lotte
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 204
Lid geworden op: 18/01/09 06:09
Locatie: Amsterdam

Ongelezen berichtdoor Lotte » 26/02/12 17:08

Camping de duinhoeve in Burg-Haamstede (niet te verwarren met duinhoeve in renesse). Er is geen zwembad. maar het strand is op loopafstand. Op het stand mag de hond los. (In de duinen officieel niet). Wij zijn er al meerdere keren geweest met 2 honden.

Guus

Ongelezen berichtdoor Guus » 28/02/12 16:09

Ik ben in Gasselternijveen geweest... "Hunze park" met Guus en kids...
wij hebben het toen erg leuk gehad daar, voor allemaal! :D www.hunzepark.nl

sedeka

Ongelezen berichtdoor sedeka » 01/03/12 13:31

wij staan elk jaar een paar weken op camping riviera in biddinghuizen,1,5 km van walibi flevo.
Een grote camping waar je met 2 honden mag komen.
er is een speciaal honde strand,bos,en ook voor kinderen is er van allles te doen.

Groetjes sas en een poot van Kaya en Kane

laika
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6527
Lid geworden op: 06/10/06 18:27
Locatie: alkmaar

Ongelezen berichtdoor laika » 01/03/12 14:47

:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008

deruiter5
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 9
Lid geworden op: 28/12/13 17:44

Ongelezen berichtdoor deruiter5 » 05/01/14 10:12

Wij zijn afgelopen jaar ook bij de kleine Wolf geweest.. hadden toen nog geen pup.. wel alles bekeken hoe dat dan zou gaan enzo.. nu dus een pup en aan het lezen hoe en wat iedereen het doet.. Hoe deden jullie het dan overdag als je even naar het zwembad was.. wij hebben een vouwwagen en was afgelopen jaar niet in te wezen overdag.. hebben achter de vouwwagen gezeten om een beetje schaduw voor ons zelf nog te kunnen krijgen..hoe doe je dat dan met een pup van nu 4 maand.. straks dus 8,9 maanden..

Gebruikersavatar
rimanime
Speurneus
Speurneus
Berichten: 11652
Lid geworden op: 07/02/04 21:12
Locatie: zo'n 600 km boven Parijs

Ongelezen berichtdoor rimanime » 05/01/14 22:01

Bedoel je schaduw creëeren of het alleen laten op de camping ?

Schaduw creëeren is niet zo moeilijk een parasol doet wonderen. Op de meeste campings mag je de hond niet alleen laten. Doen wij dan ook niet ( kamperen ieder jaar). Als het wel mag en je wilt dit doen, dan zorgen voor voldoende drinkwater, schaduw en zorgen dat hij/zij zich niet vast kan draaien. Misschien is er dan een buurkampeerder die even een oogje in het zeil wil houden.
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008


Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)


Terug naar “Op vakantie met je hond”