Heb ik weer....

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
HennyH
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2167
Lid geworden op: 08/07/04 11:11
Locatie: platteland van Groningen

Ongelezen berichtdoor HennyH » 12/08/12 12:28

Helaas lees ik dit verhaal nu pas terwijl je al lang en breed in Frankrijk zit! Het is wel heel grappig :lol: :lol:

Maar Monique, je had de grote stoffen bench van Spirit zo kunnen lenen....Daar had Ruud gemakkelijk in gepast. Jammer dat we het er niet over gehad hebben tijdens de wandeling in Gieten. Ach, dan had je al deze vakantievoorpret niet gehad 8)

Hopelijk vertel je ons alles over je vakantie op 26 augustus want dat willen we natuurlijk niet missen!
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit

Gebruikersavatar
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 665
Lid geworden op: 04/01/12 16:12
Locatie: Groningen

Ongelezen berichtdoor Monique » 25/08/12 15:53

Ja, idd jammer dat we het er niet over hebben gehad want dat had me dan 100 euro bespaard hahaha.
Alles paste natuurlijk in de dakkoffer, dus ter geruststelling: ik heb niet 14 dagen lang in dezelfde kleren hoeven te lopen.
Mijn dochter moest de tas nog wel even aanpassen :wink: (ze had 15 onderbroeken, 15 paar sokken, 15 shirts, 4 lange broeken, een stapel korte broeken, 5 bikini's en heel veel make-up spullen enz. enz. ingepakt :shock: )
Man flipte volledig! Dochter ook toen ze de helft uit de tas moest halen :D :lol:

Maar het is allemaal goed gekomen alleen..... Ruud heeft maar 1,5 nacht in de bench geslapen :?
Het was er echt veel te warm en hij kon zijn draai niet vinden, hij had ook veel jeuk en ik had het idee dat het hem te klein was.
Dus, hond maar uit de bench en toen ging het goed en kon hij zich verplaatsen, de laatste paar nachten hebben we hem zelfs buiten laten slapen! Daar was het lekker koel. De deuren van de caravan open en man ervoor op de bank (had ik lekker het 2 persoonsbed van wel 1.40 breed :? voor mij alleen).
We hebben de bench een paar dagen op de veranda laten staan (stond echt heel mooi :D ik heb er nog foto's van gemaakt zelfs, zal ik later nog wel posten) en daarna lekker ingeklapt en in de dakkoffer gedaan.....
Ruud heeft zich prima gedragen en overdag lekker onder de caravan gelegen in het zand.
Dusssss alle drukte was voor niets, maar ja, als je alles van tevoren weet :wink:
Afbeelding

Bedankt Monika!

Gebruikersavatar
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 665
Lid geworden op: 04/01/12 16:12
Locatie: Groningen

Ongelezen berichtdoor Monique » 25/08/12 15:56

O ja, de vakantie was heel leuk trouwens!!! :lol:
Afbeelding



Bedankt Monika!

HennyH
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2167
Lid geworden op: 08/07/04 11:11
Locatie: platteland van Groningen

Ongelezen berichtdoor HennyH » 25/08/12 17:22

Monique schreef:O ja, de vakantie was heel leuk trouwens!!! :lol:


Gelukkig maar, enne een tip voor de volgende keer. Een extra aanhangertje erachter misschien voor de bagage van je dochter :lol: :lol:
Afbeelding

Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit

ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 627
Lid geworden op: 19/09/11 12:58
Locatie: geldrop

Ongelezen berichtdoor ilseF » 26/08/12 21:30

whahaha...ik zit hier met tranen in m'n ogen van t lachen hahaha...
dat van die dochter hadden we hier ook, dus heeeeel bekend...en de hond: die had overal en altijd de beste plekjes 8)
Fijn dat je vakantie toch wel leuk was! :lol: :lol: :lol: :lol:
groetjes, Ilse en een lik van Qajo


Terug naar “Op vakantie met je hond”