Wie gaat en zo ja ,waar heen op vakantie?

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Gebruikersavatar
rimanime
Speurneus
Speurneus
Berichten: 11652
Lid geworden op: 07/02/04 21:12
Locatie: zo'n 600 km boven Parijs

Ongelezen berichtdoor rimanime » 13/06/13 22:48

Herman 70 schreef:Net terug van een midweek ardennen die 1 dag korter was dan gepland.
Vriend Bikkel heeft aardig roet in het eten gegooid door een dubbele oorontsteking te krijgen en dan ook maar gelijk een dubbele hotspot ter hoogte van beide oren.
De lol was er snel vanaf om hem zo te zien.
Dus naar huis en gelijk naar da om terug te komen met verschillende zalfjes.
Het is een lobbes maar dit had hij beter kunnen plannen. :D



Ohw heftig......hopelijk knapt hij snel op. Zo pijnlijk die oren en plekken :(
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008


Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)

Gebruikersavatar
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 504
Lid geworden op: 26/02/10 22:44
Locatie: Breukelen

Ongelezen berichtdoor dinodap » 14/06/13 07:50

Wil enCo schreef:
dinodap schreef:Haha ik pluk altijd jouw topics eruit omdat ik ze leuk vind om te lezen, maar bij deze moest ik al weer lachen om de titel. (aagje wil weten...)

Wij blijven thuis dit jaar en voor Joep jammer dat hij niet naar zijn 5 sterren hondenhotel kan/mag, want hij heeft het daar altijd super!
Maar gelukkig vind is hij bij ons ook heel gelukkig en heb IK (en de rest vh gezin) minder hartzeer om hem niet weg te hoeven brengen en te missen :wink:


haha, dank je Dinodap! en welk sterrenhotel is dat? Achter het Dijkje? Daar is Co ook geboren!


Nee dat is niet achter 't Dijkje.
Dat is bij dierenhotel Marijke in Kamerik. Super daar! Joep stuitert de auto al door van blijdschap als we Kamerik in rijden (terwijl hij een relaxte hond is) Eenmaal binnen en ik moeite heb met om mijn tranen te bedwingen met afscheid nemen, doet hij de grootst mogelijke moeite om de bewuste deur daarbinnen door te gaan naar het pension, waar ik niet meer door mag :cry:

Kay
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6247
Lid geworden op: 06/09/06 15:29
Locatie: Den Bommel
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Kay » 14/06/13 09:15

Wij gaan dit jaar naar Zuid Frankrijk, en natuurlijk gaan blondie en blondie gewoon mee !!
We hebben een villa gehuurd daar met privé zwembad en een grote afgesloten tuin :)
Krijgen nog wat dagen bezoek daar, en gaan genieten van de actieve dingen daar ... Kortom wij tellen af !!

De katten krijgen hun privé oppas, waar ik enorm blij mee ben :klasse:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015

Gebruikersavatar
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1414
Lid geworden op: 16/01/11 11:26
Locatie: Heiloo

Ongelezen berichtdoor Roxy11 » 14/06/13 14:33

Wij gaan naar het zuiden van Frankrijk. Naar een camping in de Drome.
We hebben daar 2 1/2 week een huisje op een camping en Roxy gaat mee.
De afglopen 2 jaar was het ook heerlijk dat ze erbij was op een leuke camping in de Dordogne. Ik wil niet meer zonder haar op vakantie. Zo heerlijk om 's morgens vroeg te gaan wandelen.

We overnachten op de heenweg altijd in een hotel en Roxy houdt zich heel goed in de auto. We stoppen vaak voor een wandelingetje en sanitairestop. Als ze ziet dat de koffers ingepakt worden, dan wordt ze al vreselijk opgewonden. Ik denk dat zij het ook echt leuk vindt, het hele gezin een paar weken bij elkaar.
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)

toscak
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2564
Lid geworden op: 14/05/09 19:13
Locatie: Den Haag

Ongelezen berichtdoor toscak » 14/06/13 16:38

Wij gaan camperen met Bob op Corsica. Vorig jaar ook geweest en het is daar echt geweldig. Alleen op de dag dat we op vakantie gingen had Bob een smakkerd gemaakt en heeft hij de hele vakantie zwaar mank gelopen. Dat gaan we dit jaar dus beter doen 8). En hopelijk ook meer wandelen ipv p&p rondjes.

Op Corsica waren ze in ieder geval gek op Bob, op de camping hebben ze ook een labrador Bianca :verliefd1: .
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013

Gebruikersavatar
Lupos
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3756
Lid geworden op: 19/11/08 08:50
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lupos » 15/06/13 08:04

Wij zijn net terug uit Tsjechië. Zowel voor ons als voor de hondjes een waar paradijs! Heel veel natuur en vrijheid. De honden hebben vrijwel geen riem om gehad en hadden een voor- en achtertuin waar we elke dag een uurtje of 2 doorheen liepen en dan toch elke dag iets anders van de tuin hebben gezien 8) Een prachtig land waar wij zeker naar terug gaan!
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 15/06/13 09:51

wij gaan dit jaar wat ondernemen in Nederland en de Ardennen. Uiteraard gaat Flow dan gewoon lekker mee.
Volgend jaar gaan we een grote reis maken en dan gaat Flow naar een zeer vertrouwd oppas adres.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

sannie77
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 157
Lid geworden op: 04/05/13 21:24
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sannie77 » 16/06/13 09:32

Wij gaan naar italie,camping ca pasquali,als we de pup hebben gaat ie volgend jaar natuurlijk gezellig mee,dan eerst wat dichterbij huis.
Bo(Tropical Taste of Bransjesland)15-12-2013

Gebruikersavatar
sharon66057
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4468
Lid geworden op: 12/07/09 13:10
Locatie: Lelystad

Ongelezen berichtdoor sharon66057 » 16/06/13 13:01

O heerlijk al die vakantie verhalen, ik ben jaloers :D
Wij blijven dit jaar thuis, ik ben 24 augustus uitgerekend dus slaan deze vakantie over :)
Volgend jaar lekker weer, en dan gaat Noah ook gewoon weer mee!
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...

Gebruikersavatar
Jutta
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2630
Lid geworden op: 06/09/10 08:42
Locatie: Vleuten

Ongelezen berichtdoor Jutta » 17/06/13 20:48

Wij gaan een weekje of iets langer naar mijn ouders naar Duitsland en Chester gaat natuurlijk mee want zonder hem moeten we daar net verschijnen. We gaan daar lekkere boswandelingen maken en hij zal weer vreselijk verwend worden.
Afbeelding

bedankt Sharon !

Gebruikersavatar
AnjaS
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4017
Lid geworden op: 23/11/04 21:58
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor AnjaS » 06/07/13 09:36

Wij zijn alweer terug! Zijn naar Frankrijk geweest naar de ardeche, heerlijk weer gehad. Aan een rivier... en aan een mooi wandel/fietspad! :)
Afbeelding

Dank je wel Anca
:zwartpootje: Daisy (2-4-1997 - 29-4-2004)
:bruinpootje: Tess (2-6-2004 -25-02-2013)
:bruinpootje: Tjinta( 2-6-2004 - 14-9-2016)
:zwartpootje: Stars and Tails Black Lola 28-10-2013

-Marianne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 631
Lid geworden op: 26/06/13 17:41

Ongelezen berichtdoor -Marianne » 06/07/13 12:13

Wij gaan naar Los Angeles op vakantie, Balou kan dus helaas niet mee. :(
Deze reis hadden we al gepland voordat we Balou in huis hadden, maar voortaan gaat ze uiteraard gewoon lekker mee op vakantie. Dit jaar zal ze het dus even vol moeten houden in een dierenpension, wat me niet bepaald lekker zit...
:zwartpootje: Balou (04-03-2013)

Gebruikersavatar
AnjaS
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4017
Lid geworden op: 23/11/04 21:58
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor AnjaS » 06/07/13 22:52

-Marianne schreef:Wij gaan naar Los Angeles op vakantie, Balou kan dus helaas niet mee. :(
Deze reis hadden we al gepland voordat we Balou in huis hadden, maar voortaan gaat ze uiteraard gewoon lekker mee op vakantie. Dit jaar zal ze het dus even vol moeten houden in een dierenpension, wat me niet bepaald lekker zit...


Komt vast goed!
Heerlijk vooruitzicht toch!
Afbeelding

Dank je wel Anca
:zwartpootje: Daisy (2-4-1997 - 29-4-2004)
:bruinpootje: Tess (2-6-2004 -25-02-2013)
:bruinpootje: Tjinta( 2-6-2004 - 14-9-2016)
:zwartpootje: Stars and Tails Black Lola 28-10-2013

-Marianne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 631
Lid geworden op: 26/06/13 17:41

Ongelezen berichtdoor -Marianne » 07/07/13 09:14

AnjaS schreef:
-Marianne schreef:Wij gaan naar Los Angeles op vakantie, Balou kan dus helaas niet mee. :(
Deze reis hadden we al gepland voordat we Balou in huis hadden, maar voortaan gaat ze uiteraard gewoon lekker mee op vakantie. Dit jaar zal ze het dus even vol moeten houden in een dierenpension, wat me niet bepaald lekker zit...


Komt vast goed!
Heerlijk vooruitzicht toch!

Het zal allemaal inderdaad vast goed gaan en ik heb zeker heel veel zin in de reis... :D Maar ja, ik kan m'n meisje nog geeneens een dag missen, laat staan twee weken...

Gebruikersavatar
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1706
Lid geworden op: 02/05/06 17:23
Locatie: Putten

Ongelezen berichtdoor Wil enCo » 07/07/13 13:31

Vakantie in Denemarken: hondenland bij uitstek
De natuur en de lange kustlijn van Denemarken lenen zich uitstekend voor een strandvakantie met je hond. Dit land is enorm vriendelijk voor honden. Er zijn zelfs speciale taxi's en treincoupés voor deze dieren en ook in Legoland is je trouwe viervoeter welkom. Tel daarbij de uitstekende voorzieningen en je hebt je ideale vakantiebestemming.

Kijk, dit heb ik net gelezen op de site. Er staat niks over het neerschieten van lieve goudgele labradors van 7 jaar he! :)
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008


Terug naar “Op vakantie met je hond”