Camping Park Albatros Italië

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 890
Lid geworden op: 08/08/10 14:38
Locatie: Enschede

Camping Park Albatros Italië

Ongelezen berichtdoor Nienke & Foofer » 13/06/13 23:13

Nog even een klein verslagje over de camping.

De camping ligt net buiten de plaats San Vincenzo in de Toscane aan de kust. Wanneer je aan komt rijden moet je door San Vincenzo en wanneer je de plaats net uitrijd zie je aan de rechterkant de strandopgang voor het hondenstrand (grote borden met Doggie Beach, niet te missen).

Wanneer je aan komt op de camping zie je direct de 4 zwembaden die de camping rijk is. Let wel wij zaten in het voorseizoen dus het was nog niet druk maar ik kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen goed druk is.
Voor kinderen is het perfect tot en met de leeftijd puber zeg maar. Er is ook een strand bij de camping, maar wij zijn alleen bij het hondenstrand geweest.
Het hondenstrand is in aanbouw en groeiende dat kan je zien. Bijvoorbeeld in de week dat ik er zat is er een douche geplaatst met een speciale aparte slang om de hond even af te spoelen. Er zit ook een doggypark bij. Een bos waar je lekker door heen kan wandelen. Verder leuke plaatsen in verschillen de afstanden van de camping. Al met al is het me goed bevallen!

Gebruikersavatar
rimanime
Speurneus
Speurneus
Berichten: 11652
Lid geworden op: 07/02/04 21:12
Locatie: zo'n 600 km boven Parijs

Ongelezen berichtdoor rimanime » 15/06/13 16:10

Klinkt goed en een hondenstrand in Italië is een aanwinst. Volgen jaar gaat onze zoon niet meer mee (zegt hij nu) en zijn wij niet meer aan de schoolvakanties gebonden . Dit soort plekken kunnen wij dan ook opzoeken :)
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008


Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)

sannie77
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 157
Lid geworden op: 04/05/13 21:24
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sannie77 » 01/09/13 20:55

Heb dat hondenstrand op fb gezien,supercool zeg en wat een leuke foto's....geweldig wil ik zeker een keer heen.eerst onze lab nog hihi :D
Bo(Tropical Taste of Bransjesland)15-12-2013

Gebruikersavatar
JongM
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 169
Lid geworden op: 11/02/13 17:14

Ongelezen berichtdoor JongM » 01/09/13 22:03

Fijn zulke meldingen hier! Dit jaar voor het eerst Itallie Gardameer gedaan, zonder onze pup nog hoor. Maar zag hier al dat het evt. met hond niet erg vriendelijk was voor hem......slechte zwem mogelijkheden.
Dus wie weet......als hij mee kan zou dat ook heerlijk zijn.

sannie77
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 157
Lid geworden op: 04/05/13 21:24
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Camping Park Albatros Italië

Ongelezen berichtdoor sannie77 » 20/07/15 14:53

Nou...2 jaar verder en waar gaan we over 2 1/2 week naar toe.....juist camping albatros en dogbeach.Onze Bo gaat mee,krijgen heel veel verschillende reakties,een zegt wat leuk ander zegt waar begin je aan.Ja we zullen best gebonden zijn aan hem,maar goed dat weet je.Dacht alleen we af en toe heel even weg konden en hij in de caravan met airco kon blijven.Er stond dat de airco uit gaat als je uit de caravan gaat,en nu zal dat dus lastig worden....Gaan het zien,heb er veel zin in en we willen ook uitstapjes maken emt hem erbij,hij heeft dan wel een muilkorfje nodig,verplicht daar
Bo(Tropical Taste of Bransjesland)15-12-2013


Terug naar “Op vakantie met je hond”