... hulphond Jamie

Regelmatig berichten we hier over een dag uit het leven van een Labrador.
Michiel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1112
Lid geworden op: 28/10/08 23:04
Locatie: Den Haag

Ongelezen berichtdoor Michiel » 14/01/09 23:24

Bedankt dat ik mee mocht kijken in een dag van jou en Jamie :smile: Erg leuk om te lezen :smile:

Wat ik van jou ook ontzettend goed vind, is dat Jamie ook zijn oude dag gewoon bij jou mag slijten, ook al kan hij je dan niet overal meer mee helpen :smile:

Hij kan onder andere koelkast deuren open maken, betekent dat ook dat je ook weer heel erg op moet letten dat hij die kunde niet misbruikt?
Ik denk dat als Jordy zou weten hoe hij de koelkast open krijgt, vooral de etenswaren die er in liggen niet meer veilig zijn :smile:

Michiel

roos

Ongelezen berichtdoor roos » 14/01/09 23:39

Leuk topic en reuze interessant om daar meer over te leren :)
Vind het ook fijn dat zij bij jou mag blijven wonen tot haar einde, alhoewel ik ook wel de andere kant kan begrijpen dat het niet altijd mogelijk is om de hulp/blindegeleidehond tot het einde bij je te houden.

Gebruikersavatar
Jamiedepemie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1265
Lid geworden op: 03/01/08 19:33
Locatie: Schipluiden

jamie

Ongelezen berichtdoor Jamiedepemie » 15/01/09 08:40

@Michiel

dat is nu het bijzondere aan de hulphond. Hij weet perfekt dat hij met het openen van de koelkast deur aan het werk is. :D dat hij dat voor mij doet.

hij voert dit commando niet op eigen houtje uit haha dan zou de koelkast snel leeg zijn, want vreten doet deze jongen :)
Afbeelding
de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika :)

marianne

Ongelezen berichtdoor marianne » 15/01/09 13:11

Wat geweldig om te lezen, ik sluit mij aan bij alle andere schrijvers! Jamie geeft kleur aan je dag, super dat hij na de VUT heerlijk mag blijven!! Ik moest wel lachen om wat Michiel schreef :lol: :lol: Als onze Job deze kennis had gehad was de koelkast constant leeg geweest :D

bedankt voor je mooie verhaal.

groet, Marianne

Charella

Ongelezen berichtdoor Charella » 15/01/09 18:28

Wat leuk om dat te lezen en te zien :)
Harstikke leuk dat je dit met ons deelt :D

Lousje

Re: jamie

Ongelezen berichtdoor Lousje » 15/01/09 18:49

Jamiedepemie schreef:@Michiel

dat is nu het bijzondere aan de hulphond. Hij weet perfekt dat hij met het openen van de koelkast deur aan het werk is. :D dat hij dat voor mij doet.

hij voert dit commando niet op eigen houtje uit haha dan zou de koelkast snel leeg zijn, want vreten doet deze jongen :)
Dit vroeg ik me ook direct af! :D Leuk om eens een dag in jullie leven mee te maken! :klasse:

Lunatic
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6157
Lid geworden op: 03/03/08 14:45
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lunatic » 15/01/09 19:59

Leuk en interessant om een dagje met jullie mee te mogen kijken :klasse: 8)
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi

Bowie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 17771
Lid geworden op: 30/10/05 16:21

Ongelezen berichtdoor Bowie » 15/01/09 20:25

Wat leuk Marianne, dat we een kijkje bij jou 'binnen' mochten nemen.
Heerlijk dat jouw Jamie zoveel meer is dan een heerlijk maatje.
En fijn dat hij zijn oude dag ook bij jullie mag zijn.

Desiree
Erelid
Erelid
Berichten: 4536
Lid geworden op: 22/08/04 11:14
Locatie: Leidschendam

Ongelezen berichtdoor Desiree » 15/01/09 20:36

Michiel schreef:Bedankt dat ik mee mocht kijken in een dag van jou en Jamie :smile: Erg leuk om te lezen :smile:

Wat ik van jou ook ontzettend goed vind, is dat Jamie ook zijn oude dag gewoon bij jou mag slijten, ook al kan hij je dan niet overal meer mee helpen :smile:

Hij kan onder andere koelkast deuren open maken, betekent dat ook dat je ook weer heel erg op moet letten dat hij die kunde niet misbruikt?
Ik denk dat als Jordy zou weten hoe hij de koelkast open krijgt, vooral de etenswaren die er in liggen niet meer veilig zijn :smile:

Michiel


Jamie is ook wel heel netjes opgevoed hoor (of die van mij heel slecht :oops: ). Toen ik bij Marianne was met Belle, was Belle ineens uit het zicht. Ineens hoorden we haar, ze was de zak brokken van Jamie aan het leeg eten :mad: . Ik schaamde dood. Net een paar minuten bij iemand binnen en het voer was al gevonden. En dat terwijl Jamie er niet eens naar om keek.
Groetjes,
Désirée

Afbeelding

thomasenjasper
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3240
Lid geworden op: 25/01/08 22:04
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor thomasenjasper » 15/01/09 21:23

Bedankt voor het plaatsen van dit stukje, vindt het erg interessant en vooral heel bijzonder. Je bent een kanjer Jamie :applaus:
Groetjes Sandra, Choco & James

Michiel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1112
Lid geworden op: 28/10/08 23:04
Locatie: Den Haag

Ongelezen berichtdoor Michiel » 15/01/09 22:55

Desiree schreef:
Michiel schreef:Bedankt dat ik mee mocht kijken in een dag van jou en Jamie :smile: Erg leuk om te lezen :smile:

Wat ik van jou ook ontzettend goed vind, is dat Jamie ook zijn oude dag gewoon bij jou mag slijten, ook al kan hij je dan niet overal meer mee helpen :smile:

Hij kan onder andere koelkast deuren open maken, betekent dat ook dat je ook weer heel erg op moet letten dat hij die kunde niet misbruikt?
Ik denk dat als Jordy zou weten hoe hij de koelkast open krijgt, vooral de etenswaren die er in liggen niet meer veilig zijn :smile:

Michiel


Jamie is ook wel heel netjes opgevoed hoor (of die van mij heel slecht :oops: ). Toen ik bij Marianne was met Belle, was Belle ineens uit het zicht. Ineens hoorden we haar, ze was de zak brokken van Jamie aan het leeg eten :mad: . Ik schaamde dood. Net een paar minuten bij iemand binnen en het voer was al gevonden. En dat terwijl Jamie er niet eens naar om keek.


Hahahaha, het blijft een labrador he..:lol:
Vandaar ook mijn vraag over de koelkast :wink:

Michiel

Gebruikersavatar
rimanime
Speurneus
Speurneus
Berichten: 11652
Lid geworden op: 07/02/04 21:12
Locatie: zo'n 600 km boven Parijs

Ongelezen berichtdoor rimanime » 16/01/09 16:45

Wat een leuke rubriek en ik heb genoten van je verhaal :) Grote bewondering voor alles en iedereen die dit tot stand brengt.
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008


Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)

Gebruikersavatar
relaxrex
Speurneus
Speurneus
Berichten: 13428
Lid geworden op: 28/03/05 15:51
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor relaxrex » 17/01/09 22:45

:D wat leuk en interesant om te lezen!
groetjes corrie en lebber van rex.
Afbeelding
het mooiste wat je kan zijn is jezelf.


Terug naar “Een dag uit het leven van...”