Een dag uit het leven ...

Regelmatig berichten we hier over een dag uit het leven van een Labrador.
Desiree
Erelid
Erelid
Berichten: 4536
Lid geworden op: 22/08/04 11:14
Locatie: Leidschendam

Een dag uit het leven ...

Ongelezen berichtdoor Desiree » 13/01/09 22:51

De meeste van ons hebben hun lab vooral als huishond. Gewoon een hond om lekker mee te wandelen, spelen, en knuffelen. Anderen doen meer met hun lab. Het lijkt ons leuk en leerzaam om maandelijks iemand iets te laten vertellen over de activiteiten die lang niet bij iedereen bekend zijn.

Doe jij met jouw hond iets bijzonders en vind je het leuk om daar wat over te vertellen, stuur dan een pb naar één van de moderators.

De aftrap wordt gegeven door Jamie. Lees hier http://www.labradorforum.nl/viewtopic.p ... 60#1035860 meer over het leven van hulphond Jamie.
Groetjes,
Désirée

Afbeelding

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 13/01/09 22:57

Wat leuk zeg! Ik zal jullie binnenkort ook wel eens pb'en (nog niet direct maar komt nog!)!!! Ik heb de link van Jaimiedepemie ook doorgegeven aan een member met hulphond!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Desiree
Erelid
Erelid
Berichten: 4536
Lid geworden op: 22/08/04 11:14
Locatie: Leidschendam

Ongelezen berichtdoor Desiree » 10/03/09 20:51

Zijn er nog meer members die iets willen vertellen over de bezigheden die zij met hun lab doen? Stuur dan een pb'tje en wie weet plaatsen we jouw verhaal binnenkort!
Groetjes,

Désirée



Afbeelding

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 10/03/09 22:53

Ik ga er wel eens werk van maken binnenkort!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.


Terug naar “Een dag uit het leven van...”