... een geleidehond

Regelmatig berichten we hier over een dag uit het leven van een Labrador.
Juno
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2074
Lid geworden op: 14/08/07 22:06
Locatie: Velserbroek

Ongelezen berichtdoor Juno » 09/03/10 21:11

Op het tuig kun je zien van welke geleidehondenschool de hond is. KNGF'ers lopen i..h.a. met een wit tuig met daarop KNGF Geleidehonden.
Als jij er een rotgevoel over hebt, dan zou ik zeker de school bellen, kunnen ze hem een keer verrassen met een bezoekje. Ik moet er niet aan denken dat mijn hondjes afgesnauwd worden.
Groetjes, Milou

Linnie

Ongelezen berichtdoor Linnie » 09/03/10 21:23

Oeh ik zou uit mn hoofd niet weten eigenlijk of het een wit met groen tuig is.. daar ga ik op letten en ga ik ZEKER de school opbellen. Zo'n bezoekje lijkt me een uitstekend plan.

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 09/03/10 21:40

Een heel goed plan!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Zootje

Ongelezen berichtdoor Zootje » 10/03/10 11:50

Wauw Kim echt een geweldig filmpje! Zie het nu pas voor het eerst :oops: !

In de Drunense Duinen vond ik het al fantastisch om te zien dat ondanks dat Olly losliep, ze continu terug kwam naar jou om te controleren ofzo? En dat ze toch haar werk bleef doen om je af en toe te behoeden voor een tak of iets dergelijks! Olly is echt een superhond! :applaus:

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 10/03/10 13:20

Jullie waren al beroemd, Olly en jij, maar met dit filmpje zal jullie bekendheid vast nog groter worden. Mooi gemaakt. En integer over verteld. Dank je wel dat ik dit mocht zien! :)

Gr. Saskia.Bernadette
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

soraya

Ongelezen berichtdoor soraya » 10/03/10 15:40

Wat een practige rapportage.... zo krijg je echt een goede indruk.... Petje af dat je dat gedaan hebt!!! wat zijn jullie een goe team!

kirstenh

Ongelezen berichtdoor kirstenh » 29/04/10 16:20

Ik heb het you tube filmpje met tranen in mijn ogen bekeken, net zo als ik iedere woensdagavond naar Sbs 6 kijk naar het programma van Pup tot Geleidehond.
Ben toch best wel blij dat ik nog eens een pup mag opvoeden, hopelijk komt onze Jet net zo ver als Olly van Kim, ga van iedere dag, elk uur, iedere seconde genieten van deze pup, en ga nog beswuster te werk als bij mijn vorige honden. Hopelijk wordt Jet net zo een fijne hond als Olly ze lijken in ieders geval veel op elkaar.

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 29/04/10 16:57

Bedankt Kirsten; ik ben echt giga blij met Olly Bolly!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Gebruikersavatar
Labje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 9709
Lid geworden op: 12/12/02 12:03
Locatie: Hoorn NH

Ongelezen berichtdoor Labje » 29/04/10 19:11

Wat een prachtig film over jouw leven met Olly.
Verleden jaar helemaal gemist. Ik ben blij dat het weer naar boven is gehaald. :)
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding

Gebruikersavatar
FunnyNina
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2243
Lid geworden op: 28/03/10 13:30
Locatie: Maastricht

Ongelezen berichtdoor FunnyNina » 30/04/10 07:45

Wat een indrukwekkende reportage, geweldig om te zien hoe jij en Olly zo goed op mekaar in gespeeld zijn .
Ik hoop dat je nog heel lang van Olly kan genieten. :klasse:

mirjamm1

Ongelezen berichtdoor mirjamm1 » 02/05/10 12:08

Wouw echt heel erg mooi om te zien hoe jullie het samen redden!
Echt een heel mooi filmpje@!

Laura

Ongelezen berichtdoor Laura » 02/05/10 15:24

Ik zie dit filmpje nu pas! Echt heel erg mooi om te zien jullie het zo samen doen, Kim :) . Vind het zo knap wat Olly allemaal doet voor je echt helemaal super. Ook heel knap hoe jij het allemaal weet te redden, echt heel veel bewondering daarvoor!!

Mariska&Janna

Ongelezen berichtdoor Mariska&Janna » 03/07/10 13:26

Wat een indrukwekkend filmpje. Heb er met veel bewondering naar zitten kijken.
De manier waarop jij en Ollie met elkaar omgaan is echt prachtig om te zien!

Dank je wel dat ik dit mocht zien.

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 03/07/10 15:16

Bedankt voor de fijne reactie!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.


Terug naar “Een dag uit het leven van...”