Coco
-
shadow2005
- Speurneus

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:

Die heeft het prima naar haar zin zo te zien
Op de 1e echt genieten van haar WARME mand, en op de 2e zonder enige gedachte gewoon gek doen....
Top wat jullie haar geven
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
jannie
-
Vrouwtje van Baloe
-
Vrouwtje van Baloe
-
Miep
- Speurneus

-
Jorinde
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Margriet
-
flippie
Och, wat was die arme Coco er slecht aan toe, zeg.
Die littekens en die tandjes... Die ectropion is idd vreemd, ik zie er op de foto's idd niets van.
Fantastisch om te zien hoe ze opleeft bij jou!
Kan je het allemaal nog een beetje aan, met alle drukte plus daarbovenop nog de dierenartsbezoekjes en -kosten?
Fantastisch om te zien hoe ze opleeft bij jou!
Kan je het allemaal nog een beetje aan, met alle drukte plus daarbovenop nog de dierenartsbezoekjes en -kosten?
-
duo penotti
ja hoor ik kan het wel aan hoor, ik hou wel van wat extra drukteflippie schreef:Och, wat was die arme Coco er slecht aan toe, zeg.Die littekens en die tandjes... Die ectropion is idd vreemd, ik zie er op de foto's idd niets van.
Fantastisch om te zien hoe ze opleeft bij jou!![]()
gisteren voor de derde keer in een week naar de da geweest maar de da rekent alleen de medicijnen en geen consult iedere keer, nu zit ze op antibiotica omdat er pus uit haar plasser komt ze is 2 weken geleden al gesteriliseerd (baarmoederontsteking) en nu komt er etter uit waarschijnlijk nog restjes van de ontsteking. Niet erg, ze is niet ziek maar om te voorkomen dat het gaat ontsteken antibiotica want ze heeft wel genoeg afgezien nu en haar weerstand is natuurlijk nog niet optimaal.
Puk en Coco waren net als gekken aan het spelen en Coco wilt graag bereden worden door Puk
-
Jorinde
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer: