Buddy in de sneeuw

Plaats hier je filmpjes over Labradors.
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Buddy in de sneeuw

Ongelezen bericht door Aileen »

Buddy heeft lekker in de sneeuw rondgelopen en gesnuffeld. Hij vindt het leuk (snuffelt meer dan normaal). En doet alles op zijn gemak :)

http://nl.youtube.com/watch?v=RGHCnLjZcq0" onclick="window.open(this.href);return false;

veel kijk-plezier!!
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door molletje »

heerlijk gezicht zoals hij loopt te zoeken of er niet hier of daar een konijnenkeuteltje of iets anders eetbaars valt te snaaien.
Dit hebben jullie toch ook maar weer mooi mee genomen hè? Veel plezier nog weer met elkaar hoor!
Liams_Mum
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Liams_Mum »

Wat een ontzettend lieve film van je kanjer... :verliefd1:
Groetjes, Gayle & the boys
Afbeelding
TamaraKees

Ongelezen bericht door TamaraKees »

wat een snuffelkont!! dat kennen de labjes erg goed... word er gek van buiten met zijn neus over de grond..
wel leuk filmpje
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

leuk filmpje van buddy hoor,lekker snuffelen :verliefd1:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Lekker genieten van de sneeuw op zijn oude dag :verliefd1:
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

molletje schreef:heerlijk gezicht zoals hij loopt te zoeken of er niet hier of daar een konijnenkeuteltje of iets anders eetbaars valt te snaaien.
Dit hebben jullie toch ook maar weer mooi mee genomen hè? Veel plezier nog weer met elkaar hoor!
Goed gezien 8) scheelt mij ook weer werk met opruimen he?! heb immers al een stofzuiger rondlopen :lol: grapje!!
Afbeelding
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Wat een lekkere oude schuddekont is het ook en wat een sneeuw ligt er bij jullie! Geniet maar lekker van hem, Aileen!! Knuffel van Alice en Youri. :knuffel:
aimee

Ongelezen bericht door aimee »

Ik herken dat loopje en dat ingevalle kontje echt heel erg bij Osa. Dan worden ze echt oud. Heerlijk dat hij nog zo genoten heeft van de sneeuw :klasse:
yari
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door yari »

Heerlijk joh om hem nog zo lekker te zien rondkeutelen!! :D
En hij loopt vooral met z'n rechtervoorpoot mank zie ik, met z'n achterkant valt het nog mee.
Maar goed, hij zal overal wel aardig artrose hebben op deze leeftijd natuurlijk.
Ik zou er een moord voor doen in ieder geval, een hond met HD die toch nog zo oud kan worden en nog op zijn manier kan genieten! :wink:
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
teun

Ongelezen bericht door teun »

wat een scheet.. heerlijk toch :verliefd1:
roos

Ongelezen bericht door roos »

Leuk hoor, fijn dat hij nog zo kan genieten :)
Hoe gaat het nu met zijn incontinentie?
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

yari schreef:Heerlijk joh om hem nog zo lekker te zien rondkeutelen!! :D
En hij loopt vooral met z'n rechtervoorpoot mank zie ik, met z'n achterkant valt het nog mee.
Maar goed, hij zal overal wel aardig artrose hebben op deze leeftijd natuurlijk.
Ik zou er een moord voor doen in ieder geval, een hond met HD die toch nog zo oud kan worden en nog op zijn manier kan genieten! :wink:
Thanks voor je reactie :D
Hij mankt inderdaad met zijn rechtervoorpoot. Hij heeft artrose in zijn rechterschouder. Hij krijgt er natuurlijk wat voor maar op een gegeven moment gaat het niet meer goed helpen en dat is nu bij Buddy. Ondanks de pijn die hij heeft (hij moet pijn hebben anders gaat hij niet manken natuurlijk) kan hij gelukkig gemakkelijk zijn knop omdraaien en van alle kleine dingetjes genieten.
Buddy heeft artrose in zijn hele lijfje, dat merk je aan zijn manier van lopen. Wat met achterpoten betreft, hij heeft er degelijk wel vaak last van. Als hij uit is geweest of veel heeft gelopen en gespeeld dan zakt hij zachtjes door de achterpoten (komt telkens wel weer goed omhoog), maar gelukkig gaat het bijna helemaal weg als hij even een uurtje gerust heeft. Dus het is nog goed te doen voor hem, nog wel. Als hij dit allemaal niet meer fatsoenlijk kan dan wordt het verhaal ook heel anders natuurlijk.

Hij krijgt sinds eind december homeopathische druppels (puur spondy) en ik moet zeggen dat ik verbetering zie bij hem! Zakt minder snel door zijn achterpoten en het wandelen kan hij iets beter aan en de "poep-houding" kan hij nu goed aan, meestal gaat hij lopend poepen en dat heb ik sinds 1 week hem niet meer zien doen!
Afbeelding
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

roos schreef:Leuk hoor, fijn dat hij nog zo kan genieten :)
Hoe gaat het nu met zijn incontinentie?
Ik heb tabletten besteld bij de huisdierendokter (de link die je me hebt gegeven), deze sprak mij toch het meeste aan! Hij krijgt het geloof ik al vanaf begin januari. Heeft een tijdje geduurd maar ik zie echt verbetering!!

Ik vind bijna geen druppels meer in huis!! Alleen nog wel op zijn deken wat in zijn mand ligt. Dus ik ruik nog wel urine geur (elke dag wordt het dekentje sowieso gewassen). Zijn buik is ook niet meer zo nat zoals eerst!! Buddy likt nu ook nog maar heel weinig aan zijn plassertje.

Urine verlies is er nog wel, maar nog maar heel weinig!!

Dus ik ben er tevreden mee!
Afbeelding
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

aimee schreef:Ik herken dat loopje en dat ingevalle kontje echt heel erg bij Osa. Dan worden ze echt oud. Heerlijk dat hij nog zo genoten heeft van de sneeuw :klasse:
kan Osa ook zo wankelen alsof het lijkt dat ze dronken is? Buddy heeft dit wel vaak (gaat na 1 minuut wel over).
Afbeelding
Plaats reactie