http://nl.youtube.com/watch?v=RGHCnLjZcq0" onclick="window.open(this.href);return false;
veel kijk-plezier!!

Goed gezienmolletje schreef:heerlijk gezicht zoals hij loopt te zoeken of er niet hier of daar een konijnenkeuteltje of iets anders eetbaars valt te snaaien.
Dit hebben jullie toch ook maar weer mooi mee genomen hè? Veel plezier nog weer met elkaar hoor!

Thanks voor je reactieyari schreef:Heerlijk joh om hem nog zo lekker te zien rondkeutelen!!![]()
En hij loopt vooral met z'n rechtervoorpoot mank zie ik, met z'n achterkant valt het nog mee.
Maar goed, hij zal overal wel aardig artrose hebben op deze leeftijd natuurlijk.
Ik zou er een moord voor doen in ieder geval, een hond met HD die toch nog zo oud kan worden en nog op zijn manier kan genieten!

Ik heb tabletten besteld bij de huisdierendokter (de link die je me hebt gegeven), deze sprak mij toch het meeste aan! Hij krijgt het geloof ik al vanaf begin januari. Heeft een tijdje geduurd maar ik zie echt verbetering!!roos schreef:Leuk hoor, fijn dat hij nog zo kan genieten![]()
Hoe gaat het nu met zijn incontinentie?

kan Osa ook zo wankelen alsof het lijkt dat ze dronken is? Buddy heeft dit wel vaak (gaat na 1 minuut wel over).aimee schreef:Ik herken dat loopje en dat ingevalle kontje echt heel erg bij Osa. Dan worden ze echt oud. Heerlijk dat hij nog zo genoten heeft van de sneeuw