Foto's jachttraining

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
Lousje

Ongelezen bericht door Lousje »

sbientje schreef:rechtstreeks van een ander forum? :lol: die arme smileys :P
leuke foto's hoor!! fijn dat jullie er zo'n plezier in hebben :)
Ja ze willen alleen niet blijven plakken hier. :wink: Ik kon m'n bericht ook niet meer aanpassen.Voor jou niet zo erg want jij houd toch niet van ze. :D
Lousje

amfaasse schreef:leuke foto's marloes, en je mag zelf ook fanatiek zijn dan gaat diesel beter presteren en dat vind hij alleen mar leuk
Hij moet het eerst nog zien te presteren om naast me te blijven lopen en aandacht voor mij te hebben. :? Dan word het voor mij ook misschien wat gezelliger.Ik barst nu van de spierpijn van het in toom houden 1 1/2 uur lang.
amfaasse

Ongelezen bericht door amfaasse »

Lousje schreef:
amfaasse schreef:leuke foto's marloes, en je mag zelf ook fanatiek zijn dan gaat diesel beter presteren en dat vind hij alleen mar leuk
Hij moet het eerst nog zien te presteren om naast me te blijven lopen en aandacht voor mij te hebben. :? Dan word het voor mij ook misschien wat gezelliger.Ik barst nu van de spierpijn van het in toom houden 1 1/2 uur lang.
oke, maar daarom was je ook met de jachttraining begonnen met hem had ik van jou begrepen of heb ik het nu fout begrepen van jou. maar je begint nu ook maar net met hem.

groetjes Michael
Lousje

amfaasse schreef:
Lousje schreef:
oke, maar daarom was je ook met de jachttraining begonnen met hem had ik van jou begrepen of heb ik het nu fout begrepen van jou. maar je begint nu ook maar net met hem.

groetjes Michael
Ja das waar! :wink: Ik heb alleen een veschoven rib en 5 verschoven wervels.Ik had een hoopje dat hij ze weer terug op hun plek zou trekken maar dat is niet gelukt. :D
amfaasse

Ongelezen bericht door amfaasse »

Lousje schreef:
amfaasse schreef:
Lousje schreef:Hij moet het eerst nog zien te presteren om naast me te blijven lopen en aandacht voor mij te hebben. :? Dan word het voor mij ook misschien wat gezelliger.Ik barst nu van de spierpijn van het in toom houden 1 1/2 uur lang.

groetjes Michael
Ja das waar! :wink: Ik heb alleen een veschoven rib en 5 verschoven wervels.Ik had een hoopje dat hij ze weer terug op hun plek zou trekken maar dat is niet gelukt. :D
dat is erg balen, misschien een goede tip onder de douche de hete straal erop en dan met je duimen op de wervel en dat de andere kent op draaien. vaak vallen ze terug, dat doe ik ook altijd als ik mijn wervels heb gedraait
sorry, maar het was ff offtopic
Carla
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Carla »

Lousje schreef:
Carla schreef:Hee dat is zelfs in mijn eigen dorp. Ik heb nog nooit van haar gehoord en dat ze training geeft. Verrassend.

Gr. Carla
Als je haar telnr wilt hebben stuur je maar even een pb. :wink: De locaties zijn elke keer ergens anders.
Hee Lousje, ik heb je gelijk even een pb-tje gestuurd met nog wat vraagjes ook ...

Gr. Carla
Jarco: 12-5-2007 (in huis sinds 21-1-17)

Bo: 5-3-2004 (overleden 6-2-17)
Harley: 5-3-2004 (overleden 13-12-13)
Lousje

amfaasse schreef:
Lousje schreef:
amfaasse schreef: oke, maar daarom was je ook met de jachttraining begonnen met hem had ik van jou begrepen of heb ik het nu fout begrepen van jou. maar je begint nu ook maar net met hem.

groetjes Michael
Ja das waar! :wink: Ik heb alleen een verschoven rib en 5 verschoven wervels.Ik had een hoopje dat hij ze weer terug op hun plek zou trekken maar dat is niet gelukt. :D
dat is erg balen, misschien een goede tip onder de douche de hete straal erop en dan met je duimen op de wervel en dat de andere kent op draaien. vaak vallen ze terug, dat doe ik ook altijd als ik mijn wervels heb gedraait
sorry, maar het was ff offtopic
Bedankt voor de tip maar volgens de therapeut heeft hij een half jaar nodig om me weer normaal te laten functioneren dus het ligt iets gecompliceerder.M'n rib is helemaal naar binnen gekanteld. :wink:
Lousje

Carla schreef:
Lousje schreef:
Carla schreef:Hee dat is zelfs in mijn eigen dorp. Ik heb nog nooit van haar gehoord en dat ze training geeft. Verrassend.

Gr. Carla
Als je haar telnr wilt hebben stuur je maar even een pb. :wink: De locaties zijn elke keer ergens anders.
Hee Lousje, ik heb je gelijk even een pb-tje gestuurd met nog wat vraagjes ook ...

Gr. Carla
Je hebt pb terug! :wink: Vraag maar raak voor een knaak! :D
Carla
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Carla »

Lousje schreef: Gr. Carla
Je hebt pb terug! :wink: Vraag maar raak voor een knaak! :D[/quote]

Super, dank je voor je snelle reactie....

gr. Carla
Jarco: 12-5-2007 (in huis sinds 21-1-17)

Bo: 5-3-2004 (overleden 6-2-17)
Harley: 5-3-2004 (overleden 13-12-13)
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Heerlijk zo werken en bezig zijn... leuke aktie foto's
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
frits

Ongelezen bericht door frits »

he erg leuk om te zien

op wat voor dagen wordt er getraind dan?? (als ik zo vrij mag zijn)
want dit is ook wel erg dicht bij mij thuis :D
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Ziet er goed uit :)
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:D geweldig leuke foto's meis :)
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Plaats reactie