Ja ze willen alleen niet blijven plakken hier.sbientje schreef:rechtstreeks van een ander forum?die arme smileys
leuke foto's hoor!! fijn dat jullie er zo'n plezier in hebben
Foto's jachttraining
-
Lousje
-
Lousje
Hij moet het eerst nog zien te presteren om naast me te blijven lopen en aandacht voor mij te hebben.amfaasse schreef:leuke foto's marloes, en je mag zelf ook fanatiek zijn dan gaat diesel beter presteren en dat vind hij alleen mar leuk
-
amfaasse
oke, maar daarom was je ook met de jachttraining begonnen met hem had ik van jou begrepen of heb ik het nu fout begrepen van jou. maar je begint nu ook maar net met hem.Lousje schreef:Hij moet het eerst nog zien te presteren om naast me te blijven lopen en aandacht voor mij te hebben.amfaasse schreef:leuke foto's marloes, en je mag zelf ook fanatiek zijn dan gaat diesel beter presteren en dat vind hij alleen mar leukDan word het voor mij ook misschien wat gezelliger.Ik barst nu van de spierpijn van het in toom houden 1 1/2 uur lang.
groetjes Michael
-
Lousje
Ja das waar!amfaasse schreef:oke, maar daarom was je ook met de jachttraining begonnen met hem had ik van jou begrepen of heb ik het nu fout begrepen van jou. maar je begint nu ook maar net met hem.Lousje schreef:Hij moet het eerst nog zien te presteren om naast me te blijven lopen en aandacht voor mij te hebben.amfaasse schreef:leuke foto's marloes, en je mag zelf ook fanatiek zijn dan gaat diesel beter presteren en dat vind hij alleen mar leukDan word het voor mij ook misschien wat gezelliger.Ik barst nu van de spierpijn van het in toom houden 1 1/2 uur lang.
groetjes Michael
-
amfaasse
dat is erg balen, misschien een goede tip onder de douche de hete straal erop en dan met je duimen op de wervel en dat de andere kent op draaien. vaak vallen ze terug, dat doe ik ook altijd als ik mijn wervels heb gedraaitLousje schreef:Ja das waar!amfaasse schreef:oke, maar daarom was je ook met de jachttraining begonnen met hem had ik van jou begrepen of heb ik het nu fout begrepen van jou. maar je begint nu ook maar net met hem.Lousje schreef:Hij moet het eerst nog zien te presteren om naast me te blijven lopen en aandacht voor mij te hebben.Dan word het voor mij ook misschien wat gezelliger.Ik barst nu van de spierpijn van het in toom houden 1 1/2 uur lang.
groetjes MichaelIk heb alleen een veschoven rib en 5 verschoven wervels.Ik had een hoopje dat hij ze weer terug op hun plek zou trekken maar dat is niet gelukt.
sorry, maar het was ff offtopic
-
Carla
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Hee Lousje, ik heb je gelijk even een pb-tje gestuurd met nog wat vraagjes ook ...Lousje schreef:Als je haar telnr wilt hebben stuur je maar even een pb.Carla schreef:Hee dat is zelfs in mijn eigen dorp. Ik heb nog nooit van haar gehoord en dat ze training geeft. Verrassend.
Gr. CarlaDe locaties zijn elke keer ergens anders.
Gr. Carla
Jarco: 12-5-2007 (in huis sinds 21-1-17)
Bo: 5-3-2004 (overleden 6-2-17)
Harley: 5-3-2004 (overleden 13-12-13)
Bo: 5-3-2004 (overleden 6-2-17)
Harley: 5-3-2004 (overleden 13-12-13)
-
Lousje
Bedankt voor de tip maar volgens de therapeut heeft hij een half jaar nodig om me weer normaal te laten functioneren dus het ligt iets gecompliceerder.M'n rib is helemaal naar binnen gekanteld.amfaasse schreef:dat is erg balen, misschien een goede tip onder de douche de hete straal erop en dan met je duimen op de wervel en dat de andere kent op draaien. vaak vallen ze terug, dat doe ik ook altijd als ik mijn wervels heb gedraaitLousje schreef:Ja das waar!amfaasse schreef: oke, maar daarom was je ook met de jachttraining begonnen met hem had ik van jou begrepen of heb ik het nu fout begrepen van jou. maar je begint nu ook maar net met hem.
groetjes MichaelIk heb alleen een verschoven rib en 5 verschoven wervels.Ik had een hoopje dat hij ze weer terug op hun plek zou trekken maar dat is niet gelukt.
sorry, maar het was ff offtopic
-
Lousje
Je hebt pb terug!Carla schreef:Hee Lousje, ik heb je gelijk even een pb-tje gestuurd met nog wat vraagjes ook ...Lousje schreef:Als je haar telnr wilt hebben stuur je maar even een pb.Carla schreef:Hee dat is zelfs in mijn eigen dorp. Ik heb nog nooit van haar gehoord en dat ze training geeft. Verrassend.
Gr. CarlaDe locaties zijn elke keer ergens anders.
Gr. Carla
-
Carla
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
-
frits
-