Taffie is bezoek geweest bij me dochter in de kleuterklas. De kinderen vonden het allemaal reuzeleuk zo'n hondje en ook Taffie heeft genoten van alle aandacht. Met de juf samen wat uitgelegd over honden en het gedrag van honden. Het was erg leuk om te doen.
Leuke foto's, je ziet dat de kinderen het leuk vinden. Als je ze nu al wat over dieren bijbrengt is er later minder dierenleed, zo doe je het toch op een leuke speelse manier.
wat leuk omdat te doen, en wat word Taffie alweer groot
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Leuk dat dat in de klas mag, ik werd namelijk, ik droeg Quasar (9 kilo ) vrijwel direct naar buiten gestuurd bij ons mogen namelijk geen dieren binnen, vanwege allergieën
Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
Quasar schreef:Leuk dat dat in de klas mag, ik werd namelijk, ik droeg Quasar (9 kilo ) vrijwel direct naar buiten gestuurd bij ons mogen namelijk geen dieren binnen, vanwege allergieën
Wij kregen een nieuwsbrief van school dat er geen honden meer op het schoolplein mochten omdat er kinderen bijzijn die bang zijn. In school mogen zowiezo geen honden ook vanwege de allergie. Nou staan er altijd 3 honden op het schoolplein en dat zijn alle 3 kleine hondjes (maltezer, jack russel) en altijd aangelijnd. Dus dat was niet helemaal de reden dachten wij. Maar goed het mag dus niet meer. Ik nam Taffie nog weleens dragend mee omdat ik wil dat ze went aan zoveel kinderen om d'r heen. De juf van Tessa was gelijk helemaal weg van Taffie en vroeg toen of ze eens in de klas mocht komen om het eens over honden te hebben met de kinderen en de angst daarvoor. Ik vond dat een leuk idee. Dus het mocht eenmalig. Ik neem haar nu nog steeds regelmatig mee naar het schoolplein, ik vind dat belangrijk voor Taffie. Ik merk het wel als ik word weggestuurd
Leuke fotos hoor en wat een goed idee!
Hoef ik met mijn Luna niet te doen, die bijt momenteel in alles wat
los en vast zit Last van de tandjes denk ik..
Bij ons mogen ze ook niet op het plein. Ik begrijp het wel hoor, er zijn veel kinderen bang, en het plein is klein en het is er druk. Zeg maar gerust: chaotisch. Als er dan ook nog honden lopen..... Dus de honden die meekomen staan altijd buiten het hek, en dat gaat prima. Maar de juf van Megan heeft ook al gevraagd of ons toekomstige pupje een keer mag komen kennismaken. Lijkt me erg leuk.