Ze konden zooooo hard rennen en springen. De groep waar ik ga trainen springt natuurlijk nog niet, maar ik heb wel gezien wat ik of een jaartje of wat kan gaan doen
Hoe ik dat overtuigen heb gedaan? Ik bracht een keer een nijntje en een raaf naar het baasje... Dit vond het uiterst vies
Baasje dacht dat ik het misschien wel leuk zou vinden om mijn C diploma te gaan halen over een hele tijd... dat kan ik nog lang niet maar daarom ga ik heel veel oefenen. Nou hebben ze een fluit gekocht, een riem en een dummy. Pfff vermoeiend hoor... als ze dan fluiten willen ze dat ik ga zitten.
Mijn baasje ging thuis kijken of ik goed had opgelet bij de eerste keer kijken.. nou en of! 7x de dummy opgehaald (want de steeds als ik hem bracht gooide de baas hem weer weg) en netjes afgegeven. Waar ik eerder geen boodschap had aan los.. wilde ik nu de baas maar eens een plezier doen...
Toen gingen we iets heeeeeeeel moeilijks doen... ik hoorde dat het op de training verloren apport heette... het is gewoon zoeken en struinen in de bosjes tot je hebt gevonden wat de baas heeft verstopt.. al die moeilijke woorden...
Ik ga maar weer slapen want straks ga ik weer naar puppycursus
De baas zegt altijd dat ze zeker weet dat ik een echte lab ben... (schijnbaar hebben ze een papiertje gegeven waar dat opstaat), maar om de baas het zeker te laten weten laat ik het ook nog af en toe extra merken...
-altijd hongern
-altijd willen zwemmen
-altijd vrolijk
-altijd lief (erg voor kinderen en gehandicapten)
-altijd willen werken
-altijd met de baas in bad willen
-altijd als ik slaap snurk ik (geloof ik niet maar dat zegt de baas)
-altijd op mijn rug slapen met mijn poten recht omhoog
-altijd gelukkig met iedereen, maar de baas voor alles
nog even een fototje met mijn knuffel, dummy en ik natuurlijk!!!

ben ik niet schattig