Het gaat eindelijk goed

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Fijn dat je nu wel de juiste plek gevonden heb 8)
Kan je weer gaan genieten van je kanjers tijdens de training :)

Hier ook zo'n stuiterbal, maar dan van ongeduld :lol: ze wil steeds voordringen, vind het maar niks dat er andere hondjes voor haar mogen...maar als ze dan eindelijk mag, dan vind ze het super en doet ze het ook redelijk goed :klasse:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Ja, inderdaad, we trainen bij Marianne van Soest. Ik pas sinds een paar weken.

Op de vorige jachttrainingen heb ik ook veel geleerd hoor en ik heb het daar ook altijd naar mijn zin gehad, dus ik ga nu zeker niet met modder gooien naar mijn vorige trainer want dat verdient hij niet. Als het alleen om Pandora ging had ik er waarschijnlijk nog getraind.
Ik vind het wel prettiger om te trainen zonder dat macho-gedoe maar alleen op rust en beheersing, dat past beter bij mij. En met Ramses liep ik echt een beetje vast op het vorige adres, dat klikte niet en dus lukte het niet. Ik denk zelf dat dit komt omdat ze weinig met reuen hebben, ze vinden zo'n idiote wiebelreu eigenlijk alleen maar lastig.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:klasse: super dat het nu zo goed gaat, en die diploma's die komen er zeker :applaus: :applaus:
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Ik ben vanmorgen geweest. Juna getraind op steadyness. De eerste oefeningen gingen prima. Steadyness wat opgevoerd: balletje voor me uit laten rollen en er achteraan lopen met Juuntje... dat vond ze moeilijk! Ik was blij dat ik haar voor de zekerheid had aangelijnd hahaha Ik had training is het bos van oosterhout vandaag, de zoek apportjes en vooruit sturen gingen weer keurig, en ook de driehoek apport (hondje neerzetten, zelf gaan staan en dan rechts van je valt een apport, eerst hondje voorfluiten en dan pas inzetten) was geen enkele twijfel. Vrij zoeken was moeilijker en ga ik woensdag ook in Bergschenhoek oefenen in dat bosje waar jij, Brigitte, vrige week ook een zoeken hebt gedaan. Juna gaat nog niet zo diep en dat wil ik gaan uitbouwen. Genoeg huiswerk dus weer :wink:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
yari
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door yari »

Wat leuk zeg!!
Ik wil zo goed als zeker met een volgend labje ook jachttraining gaan doen. Dus de naam van deze trainster heb ik meteen maar even genoteerd.
Maar ben voorlopig nog niet van plan een volgende lab aan te schaffen hoor, dus tegen die tijd geef ik je wel een gil! :wink:
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
brigitte064
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door brigitte064 »

yari schreef:Wat leuk zeg!!
Ik wil zo goed als zeker met een volgend labje ook jachttraining gaan doen. Dus de naam van deze trainster heb ik meteen maar even genoteerd.
Maar ben voorlopig nog niet van plan een volgende lab aan te schaffen hoor, dus tegen die tijd geef ik je wel een gil! :wink:
Je hoeft niet gelijk te gaan schreeuwen gekkie, je kan t dan ook gewoon vragen :D :lol: :D :lol:
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

brigitte064 schreef:
Je hoeft niet gelijk te gaan schreeuwen gekkie, je kan t dan ook gewoon vragen :D :lol: :D :lol:
:lol: :applaus: :lol: Ik blijf voorlopig nog wel daar in elk geval... het uurtje rijden heen en uurtje rijden terug is het dik waard!
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Pandora
Speurneus
Speurneus

Lupos schreef:Ik ben vanmorgen geweest. Juna getraind op steadyness. De eerste oefeningen gingen prima. Steadyness wat opgevoerd: balletje voor me uit laten rollen en er achteraan lopen met Juuntje... dat vond ze moeilijk! Ik was blij dat ik haar voor de zekerheid had aangelijnd hahaha Ik had training is het bos van oosterhout vandaag, de zoek apportjes en vooruit sturen gingen weer keurig, en ook de driehoek apport (hondje neerzetten, zelf gaan staan en dan rechts van je valt een apport, eerst hondje voorfluiten en dan pas inzetten) was geen enkele twijfel. Vrij zoeken was moeilijker en ga ik woensdag ook in Bergschenhoek oefenen in dat bosje waar jij, Brigitte, vrige week ook een zoeken hebt gedaan. Juna gaat nog niet zo diep en dat wil ik gaan uitbouwen. Genoeg huiswerk dus weer :wink:
Ja, dat was een leuk bosje met halverwege wat ondiep water.

Wij hebben ook genoeg te doen... Pandora heeft er afgelopen zondag een zootje van gemaakt :D
Maar ach, we hadden twee stuiterneefjes te logeren dus ze had een goed excuus. Ze was echt baldadig en ongeconcentreerd :banaan: (eigen schuld, had ik maar niet moeten roepen dat het allemaal zo goed gaat :lol: )
Afbeelding
yari
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door yari »

brigitte064 schreef:
Afbeelding :mrgreen:
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
Pandora
Speurneus
Speurneus

Die stuiterende Sjmiegel van mij.... die is toch niet zo dom als hij er uitziet :D
Vandaag viel het mij opeens op: Als mijn naam geroepen werd 'Brigitte' dan weet Ramses al dat hij aan de beurt is. Die gup gaat dan in de starthouding zitten wachten en mij aankijken "Zeg, joeoehoeoe, zeg nou dat commando, we zijn aan de beurt hoor" :wave:
Afbeelding
Plaats reactie