rex 01-12-1998-18-02-2009
-
mcboonacker
-
saskia burghout
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
Barbara
-
werner16
zeker ik en mijn vrouw wij leven precies al 3 weken op automatische piloot veel sterkte met u verlies spijtig dat dieren niet zo oud als mensen kunnen worden. Ik heb hier een mooi gedicht geschreven voor onze rex maar jij mag het ook gebruiken als je wilt.Barbara schreef:Heel veel sterkte
Ik zit in dezelfde situatie nu.Djati is de 24e overleden.
Raar zoals je iedere keer automatisch dingen doet en dan.........Oh nee het hoeft niet meer.Hier zul jij ook wel last van hebben.
Rex, ik heb je ooit verteld over een mooie plaats. Een plaats waar het nooit regent of koud is, maar altijd de zon schijnt. Je zal er je niet vervelen want velen van je vriendjes zijn er reeds. Je zal er nooit honger hebben want eten is er in overvloed. Je zal er altijd kunnen rusten want er zijn overal zachte kussens en comfortabele zetels waar je je kunt in neerleggen. Je zal er kunnen lopen en springen naar hartelust, want omheiningen zijn er niet. Ook heb ik je verteld dat je eerst nog een lange reis maakt, een reis die je zonder ons zult maken. Ik weet het, we hebben altijd alles samen gedaan, maar op deze reis kunnen we je niet vergezellen. Het was een harde beslissing maar de juiste. Je was op, dit was niet meer waardig ouder worden. We hebben je uit je lijden verlost, je gaf ons nog een laatste likje, je bent zachtjes heengegaan, je hoofd op onze handen. Lieve mateke,wij zeggen je geen vaarwel maar tot ziens. Slaap zacht mateke.