Jachthondenschool omgeving Nijmegen, Oss of Uden

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
Janneke

Re: Jachthondenschool omgeving Nijmegen, Oss of Uden

Ongelezen bericht door Janneke »

samantha schreef:
Marco & Diana schreef:
samantha schreef: En zijn jullie inmiddels ergens begonnen, of hebben jullie al een goeie training gevonden?
Ik ben namelijk ook op zoek naar een leuke jachttraining voor Macho.
Op aanwijzing van de mensen die hebben gereageerd op deze topic hebben we bij exarcio geinformeerd. Qua gehoorzaamheid zitten wij met Boris op VEG (vergevorderde elementaire gehoorzaamheid) Wat betreft exarcio is dit niet voldoende om te starten met de jacht/aporteertraining. Dan zouden we daar eerst moeten starten met een basis training omdat de basistraining die zij verzorgen breder is dan VEG.

We begrijpen dat zeker, maar vinden het wel jammer. We zouden het juist zo leuk vinden om iets anders met Boris te doen. Momenteel gaat het best aardig met de gehoorzaamheids training. (de groep is flink uitgedund gedurende de cursus en daardoor is er meer aandacht voor de andere honden en kunnen er meer oefeningen tijdens de les worden gedaan) Hierdoor is er meer actie voor Boris en dus leuker. Hij heeft een periode gehad dat ie er echt geen bal aan vond omdat ie teveel stil moest blijven staan.

Wij hebben nog niet geinformeerd bij een andere club wat de mogelijkheden zouden zijn. We zijn het nog steeds van plan maar door drukte is het er nog niet van gekomen.
Ik denk dat ik daar dan ook maar eens ga informeren.
Weet je of het voor iedereen verplicht is eerst nog een keer de basiscursus te doen?
In principe begin je bij de instromers als ik me niet vergis. Blijk je daar te goed voor te zijn dan wordt je op het juiste niveau geplaatst.
toos

Ongelezen bericht door toos »

Ik zou toch echt met alle liefde die basiscursus gaan doen daaro...Mocht je die kans hebben om bij Martin te lessen doen, je steekt er enorm veel van op!! Tis ontzettend leuk daaro.
Janneke

Ongelezen bericht door Janneke »

Waarom kom je niet een keer kijken.........?
jag

Ongelezen bericht door jag »

in st oederode word ook jachttraing gegeven,dat is toch ook in de buurt.
als je info wil kun je kijken op de website van de rooise heikant.
Scruffy & Nevis

Ongelezen bericht door Scruffy & Nevis »

Kijk eens op http://www.jachttraining.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en dan onder trainingsgroepen; daar heb je keuze zat :D
Plaats reactie