knjv proeven
-
ester
knjv proeven
In september organiseerd de nlv een knjv proef. Heeft iemand er ervaring mee hoe het inschrijven werkt?
Zou heel graag een keer een knjv diploma halen.
Zou heel graag een keer een knjv diploma halen.
-
AnjaS
- Speurneus

Wij hebben ook een keer mee gedaan met een NLV en de KNJV, dat is eigenlijk gewoon een clubdiplomadag allleen met wild.
Wij hebben ons ook via de NLV aangemeld.
Alvast veel succes!
Alvast veel succes!

Dank je wel Anca
-
timber
Klopt. Het is niets anders dan een dummydag maar dan met wild.
Echter wel met dit verschil dat op een clubdiplomadag "slechts" een certificaat (niet officieel) behaald kan worden en bij de KNJV ga je toch echt voor een officieel diploma! Daarnaast is een wedstrijd van de KNJV wel duurder dan een cerfiticaatdag bij de club.
Gewoon de Labradorpost of de site van de NLV in de gaten houden en snel aanmelden.
Gr. Timber
Echter wel met dit verschil dat op een clubdiplomadag "slechts" een certificaat (niet officieel) behaald kan worden en bij de KNJV ga je toch echt voor een officieel diploma! Daarnaast is een wedstrijd van de KNJV wel duurder dan een cerfiticaatdag bij de club.
Gewoon de Labradorpost of de site van de NLV in de gaten houden en snel aanmelden.
Gr. Timber
-
robertenmelissa
Wij wachten het nog maar even af... De pubertijd is zojuist begonnnen. We waren er klaar voor, maar nu niet meer..
Met wild hmmm, dan zijn er 2 problemen waar we aan moeten werken
1. Zoe leert dat wild ook terug moet naar de baas en geen pronkstuk is om aan alle andere honden te laten zien..
2. De baas moet het ook aanpakken als het terug gebracht wordt..
1. Zoe leert dat wild ook terug moet naar de baas en geen pronkstuk is om aan alle andere honden te laten zien..
-
AnjaS
- Speurneus

robertenmelissa schreef:2. De baas moet het ook aanpakken als het terug gebracht wordt..
Maar toen ik er voorstond was het net zo gewoon als een dummy aanpakken
Soms denk ik wel eens o getver,.. maar als ze dan voor me zit en ik zeg los... tja dan zit het toch in m'n handen.

Dank je wel Anca
-
ester
Heb je toen ook het diploma gehaald? En welk?AnjaS schreef:Wij hebben ook een keer mee gedaan met een NLV en de KNJV, dat is eigenlijk gewoon een clubdiplomadag allleen met wild.
Alvast veel succes!
Ik vraag me af , hoe je moet inschrijven. Want bij een cdd of wt download je het formulier op de site en stuur je die op. Maar bij de knjv proef staat geen inschrijfformulier.
-
ester
Ik zou voor een knjv proef inschrijven als die puber periode achter de rug is. Je hond leert er helemaal niks mee als hij gaat liggen spelen met wild. En dat aanpakken van wild gaat vanzelf. Ik heb ooit eens een keer iemand in de groep gehad die had van die ziekenhuis handschoentjes aan getrokken.robertenmelissa schreef:Wij wachten het nog maar even af... De pubertijd is zojuist begonnnen. We waren er klaar voor, maar nu niet meer..
Met wild hmmm, dan zijn er 2 problemen waar we aan moeten werken
![]()
Mijn jongste hond komt altijd met de smerigste kadavers aan zetten in allerlei vormen. Dus ik sta niet snel meer ergends van te kijken. Van de week zelfs een eekhoorn.
-
AnjaS
- Speurneus

[Ik vraag me af , hoe je moet inschrijven. Want bij een cdd of wt download je het formulier op de site en stuur je die op. Maar bij de knjv proef staat geen inschrijfformulier.[/quote]
Je kan volgens mij gewoon een formulier uitprinten van de clubdiplomadag en daar vermeld je de datum op en de plaats waar het gehouden word.
Anders zou ik gewoon even checken door een mail te sturen, maar ik heb het voorheen gewoon zo gedaan( of een formulier uit de Labradorpost)
Wij hebben een B diploma, Tess is wel 1x voor A opgeweest.
Succes!
Je kan volgens mij gewoon een formulier uitprinten van de clubdiplomadag en daar vermeld je de datum op en de plaats waar het gehouden word.
Anders zou ik gewoon even checken door een mail te sturen, maar ik heb het voorheen gewoon zo gedaan( of een formulier uit de Labradorpost)
Succes!

Dank je wel Anca
-
ester
Je kan volgens mij gewoon een formulier uitprinten van de clubdiplomadag en daar vermeld je de datum op en de plaats waar het gehouden word.AnjaS schreef:[Ik vraag me af , hoe je moet inschrijven. Want bij een cdd of wt download je het formulier op de site en stuur je die op. Maar bij de knjv proef staat geen inschrijfformulier.
Succes![/quote]
Voor de A opgeweest. Hoe ging het? Ga je het nog een keer proberen.
Ben er hard voor aan het trainen.
Denk nog een jaartje, als het zo goed blijft gaan.
-
AnjaS
- Speurneus

Jan( mijn man) traint met Tess, dus die mocht op voor A, maar iets wat ik niet herkende in mijn echtgenoot, de spanning...
dus helaas , mede daardoor had Tess zoiets van baas...????
Maar misschien aan het einde van het seizoen nog een keer proberen..
Is het nog gelukt om je op te geven?
Maar misschien aan het einde van het seizoen nog een keer proberen..

Dank je wel Anca
-
ester
Het inschrijf formulier is binnen. Via de mail gehad van een jpc commisielid. Je kunt alleen inschrijven via zo een formulier die je kunt aanvragen.AnjaS schreef:Jan( mijn man) traint met Tess, dus die mocht op voor A, maar iets wat ik niet herkende in mijn echtgenoot, de spanning...dus helaas , mede daardoor had Tess zoiets van baas...????
![]()
Maar misschien aan het einde van het seizoen nog een keer proberen..![]()
Is Tess ook al een keer opgeweest voor een clubdiploma A. Of trainen jullie alleen met wild?