vakantie noorden van frankrijk??

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Carla
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

vakantie noorden van frankrijk??

Ongelezen bericht door Carla »

Weet iemand nog een leuk vakantiepark in het noorden van Frankrijk. Nou zag ik bijvoorbeeld dat centerparcs ook een park heeft. Is iemand daar wel eens geweest (in Frankrijk dan).

We willen in september namelijk op vakantie, maar zijn nog nooit echt ver geweest met de honden. Normaliter blijven we lekker in nederland en gaan we vaak naar parken als centerparcs wat op zich altijd wel goed bevalt. Restaurants, zwembad, wandelen en terrasje pakken vinden we belangrijk en een huisje (niet te klein) met alles erop en d'r aan.

Ben benieuwd of iemand tips heeft..

gr. Carla
Jarco: 12-5-2007 (in huis sinds 21-1-17)

Bo: 5-3-2004 (overleden 6-2-17)
Harley: 5-3-2004 (overleden 13-12-13)
jeroen1980

Ongelezen bericht door jeroen1980 »

het is niet echt noord frankrijk, meer oost.... (600 km vanaf utrecht)

maar wij gaan van de zomer naar domaine des bans (camping, ook met huisjes en caravans). Er mogen honden komen, en er is zelfs een speciale zwemvijver voor honden!! :D er kan gevist worden, er zijn 2 zwembaden, een bar enz.
Alle huisjes zijn net opgeknapt, en hoe? Kijk even op de site dan zie je alles... wie weet is het wat..

http://www.domaine-des-bans.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
markensigrid

Ongelezen bericht door markensigrid »

Wij gaan deze zomer naar Bretagne. Wij nemen Spike mee. Het is voor ons de eerste keer dat we hier heen gaan, dus hoe het is weten we nog niet.
Het is wel een camping. Ik weet niet of dat ook is waar jullie naar op zoek zijn. Ze hebben daar wel stacaravans.
http://www.saintpabu.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Carla
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Dank jullie wel voor de tips, ik ga effe bij de sites kijken.

gr. Carla

jeroen1980

Ongelezen bericht door jeroen1980 »

En... heb je nog wat aan bovengenoemde sites gehad? of heb je iets anders leuks gevonden?
Carla
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

jeroen1980 schreef:En... heb je nog wat aan bovengenoemde sites gehad? of heb je iets anders leuks gevonden?
Ik heb inderdaad wel gekeken bij de sites. De tweede was inderdaad alleen camping en we zoeken toch wel iets meer luxe. Op de eerste hebben we niet echt iets gezien. Dus we zijn nog effe verder aan het kijken. Maar waarschijnlijk gaan we het toch iets dichterbij zoeken.

Maar vind het wel leuk dat ik reactie heb gehad, want misschien zijn er toch ook weer andere mensen die wel iets gezien hebben op deze linkjes...

gr. Carla

Plaats reactie