Ben ik nog iets vergeten?

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ben ik nog iets vergeten?

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Over 2 en halve week komt Noah eindelijk bij ons wonen ik kan niet wachten! zondag mogen we weer bij hem kijken :verliefd1:
Mijn vriend en ik hebben al wat spullen voor hem ingeslagen maar ik vraag me af of ik niks vergeten ben :confused:
We hebben al een mooie grote bench (vetbed halen we bij de fokker vandaan) etensbak en drinkbak, hondenriem en tuigje, speeltjes....
Een zak brokken nemen we ook bij de fokker mee!
Ben ik nog iets vergeten???
Annemiek

Ongelezen bericht door Annemiek »

Ik denk dat je hier http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=60550 best wat tips kan vinden.
Er zijn vast nog meer topics over de puppy-uitzet met praktische tips die ook handig zijn om in huis te hebben.

O.a. extra keukenrollen, beloningssnoepjes, poepzakjes/afvalzakjes.

Voor speeltjes zijn er veel verschillende soorten. Kayla had als pup een knuffelbeest, balletje, kauwspeeltje (onmisbaar wanneer ze iets pakken en je wilt het vervangen :D ) en een piepdingetje.

Veel plezier met de voorpret!
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Dank je wel ik zal het even doorlezen ( moet nog een beetje wegwijs worden hier :) )
Het is allemaal wel weer spannend een nieuwe pup ik kijk er echt naar uit! Mis het hebben van een hond in huis, het maakt het toch een stuk levendiger he :D
Plaats reactie