Hallo,
Heeft iemand ervaring met een bench van Benches Nederland???
Zoja ik hoor graag de bevindingen van welke producten dan ook.
Groet,
Mac
Iemand gekocht bij Benches Nederland?
-
Koor
- Hele grote hondenneus

Jazeker! Wij hebben de heavy duty bench met 3 deurtjes in de 107 cm. uitvoering. Ik vind het een prima bench. Is inderdaad van een stevige kwaliteit en de bench is tenminste niet zo metaalachtig door de hammerite. Ik weet niet wat je precies wil weten? Maar als je vragen hebt...

Met dank aan Sharon
-
macster
Hoi,
Thanks voor je reactie, fijn om te horen.
Ik heb ook de heavy dutch op het oog (ook 107) maar dan 2-deurs.
Die van jullie is ook antraciet he? De ladebak schijnt ook zwart te zijn?
Fijn om te horen dat de kwaliteit dan inderdaad zo goed is als dat ze beweren. Heb je verder nog andere producten gekocht bij B. Nederland?
Thanks voor je reactie, fijn om te horen.
Ik heb ook de heavy dutch op het oog (ook 107) maar dan 2-deurs.
Die van jullie is ook antraciet he? De ladebak schijnt ook zwart te zijn?
Fijn om te horen dat de kwaliteit dan inderdaad zo goed is als dat ze beweren. Heb je verder nog andere producten gekocht bij B. Nederland?
-
Koor
- Hele grote hondenneus

Klopt,de bench is antraciet en de ladebak is zwart. Heb ook een benchverkleiner bij hun gekocht,zou ik je ook echt aanraden om te doen,helemaal met een 107 bench. Jammer dat je zo ver weg woont anders had je onze benchverkleiner kunnen krijgen.
Zou je ook aanraden om 2 vetbedden voor in de bench te kopen,makkelijk voor als je pup nog niet zindelijk is en onze hond ligt er heel graag op.
Succes straks met jullie Baran,enne.....als je foto's van Baran hebt
Zou je ook aanraden om 2 vetbedden voor in de bench te kopen,makkelijk voor als je pup nog niet zindelijk is en onze hond ligt er heel graag op.

Met dank aan Sharon
-
macster
Hé ja zekers zodra ik de eerste foto's van hem heb dan zal ik die zeker postenKoor schreef:Klopt,de bench is antraciet en de ladebak is zwart. Heb ook een benchverkleiner bij hun gekocht,zou ik je ook echt aanraden om te doen,helemaal met een 107 bench. Jammer dat je zo ver weg woont anders had je onze benchverkleiner kunnen krijgen.
Groet,
Mac