Ik wil geen reclame maken hoor
-
marjolein
-
Ollie
- Hele grote hondenneus

Ollie krijgt dezelfde reactie, hele nek rood en stuk, soort hotspot plekkenTaffie schreef:Ik had in het voorjaar ook een scalibor gekocht voor Taffie. Op de vakantie geen teek gehad maar toen we terugkwamen had ze een hele rode nek en zelfs korsten in haar nek. Gauw de band afgedaan en toen is het goed genezen. Taffie kan blijkelijk niet tegen dat stofje uit die band. Nu maar weer aan de pipetjes.
Groetjes Saskia & Ollie

Een Monika orginal!!

Een Monika orginal!!
- Monique66
- Snuffelneus

-
perelaar
- Middelgrote hondenneus

Even een update na de vakantie in Roemenië: Harpo heeft geen enkele teek gehad, en ondanks intens contact met lokale honden (vol vlooien) ook geen vlooien 
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<
Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
Flora (Eyes of the River) °01/07/2006
-
Zootje
Wij hebben momenteel van die pipetjes voor vlooien en teken van Frontline.. Maar tijdens de cursus werd ook gesproken over een tekenband.. Wat is nou 'beter'?
Wij wonen in Oisterwijk, Brabant, en behoorlijk in het bos dus wil wel dat Ziva goed beschermd is......
En kun je een tekenband alleen bij de dierenarts halen? In winkels zie ik ze nooit
Wij wonen in Oisterwijk, Brabant, en behoorlijk in het bos dus wil wel dat Ziva goed beschermd is......
En kun je een tekenband alleen bij de dierenarts halen? In winkels zie ik ze nooit