Het is zover............ pensioen voor Missy

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Het is zover............ pensioen voor Missy

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Gisteren heeft Missy haar laatste flyball wedstrijd gelopen in ons A-team. Ze moest toch nog een keer invallen wegens blessure leed in het team.

Het was duidelijk te zien dat het haar moeite kostte. :( Ik heb ter plekke besloten dat Missy van haar pensioen mag gaan genieten. Geen wedstrijd flyball meer.
Ze heeft vanaf dat ze 16 maanden oud was geleefd voor haar sport en zal het denk ik wel erg gaan missen. Maar genoeg is genoeg. :wink:

Ik blijf wel met haar aan jachttraining doen, dat is toch een heel andere belasting en dat kan ze ook in haar eigen tempo.
Veel zwemmen en fietsen om haar af te trainen de komende maanden, daarna is het klaar.

Hopelijk gaat ze nog lang mee in goede gezondheid. :klasse:

Nog 1 keer in actie:

Afbeelding

Afbeelding

Missy bedankt voor de geweldige inzet. Je bent nog altijd mijn Flyball kanjer. :applaus: :braaf:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Jammer dat ze moet stoppen. Maar zoals je zegt genoeg is genoeg als het haar moeite kost.
De foto's zijn geweldig. En je kan nog altijd triatlon met haar doen :D

Max heeft ook een tijdje fly-ball gedaan en behendigheid. Hij vond dat ook geweldig. Het g&g vond hij niets aan, dus vandaar dat ik toen ben overgestapt. Maar geen wedstrijden hoor. Alleen voor de lol bij de club.

Geef Missy maar een dikke knuf namens ons en feliciteer haar met haar "pensioen"

Groetjes Gitte en een
:bruinpootje: :zwartpootje: van Max en Maggie
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

7 jaar heerlijk samen genieten van elkaar en van flybal.
Nu zuinig wezen met het ouwe wiefke en nog heel lang genieten van elkaar.
En ik zou mij heel sterk moeten vergissen, maar volgens mij heb je een waardige opvolger thuis rondlopen. Moet nog ff groeien , jij mag in ieder geval nog lang niet met pensioen. 8)
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Nino&Toosje schreef:7 jaar heerlijk samen genieten van elkaar en van flybal.
Nu zuinig wezen met het ouwe wiefke en nog heel lang genieten van elkaar.
En ik zou mij heel sterk moeten vergissen, maar volgens mij heb je een waardige opvolger thuis rondlopen. Moet nog ff groeien , jij mag in ieder geval nog lang niet met pensioen. 8)
Nou het ouwe wiefke denkt zelf dat ze nog een jonge blom is hoor. :D Als je haar gewoon rond ziet struinen zie je niets aan haar. Maar het springen wordt teveel.

Opvolgster? :wink: Baila loopt ook nog gewoon. Met Lina hebben we alle tijd, die gaat pas met 16 maanden in opleiding. We willen haar graag heel houden hoor. 8)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Plaats reactie