Lieve Yara...
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Jeetje Maaike, is het alweer drie jaar geleden. Ik weet nog zo goed dat je berichtje op het forum verscheen. En ik geloof dat ik niet de enige was die toen verbijsterd was. Ze was nog zo jong , je lieve Yara.
Ik geloof ook dat je haar nooit vergeet en het moment op die zondag ook niet. Wat was het toen ontzettend verdrietig.
Ze zal altijd wel een heel speciaal plekje in je hart blijven houden.
Ik geloof ook dat je haar nooit vergeet en het moment op die zondag ook niet. Wat was het toen ontzettend verdrietig.
Ze zal altijd wel een heel speciaal plekje in je hart blijven houden.
-
AnjaS
- Speurneus

-
Lindsay88
- Speurneus

- Contacteer:
-
Brenda
-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Liefde die je van een hond ontvangt is onvoorwaardelijk, en de liefde die je als mens teruggeeft als het goed is ook. Ook als een hondje hier niet meer is gaat die liefde door, kent geen grenzen...
Kan me heel goed voorstellen dat je op een dag als vandaag moet slikken en dat de tranen achter je ogen prikken. Zó herkenbaar!! En ze was nog zo jong, véél te jong.
Veel sterkte!!
Kan me heel goed voorstellen dat je op een dag als vandaag moet slikken en dat de tranen achter je ogen prikken. Zó herkenbaar!! En ze was nog zo jong, véél te jong.
Veel sterkte!!
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi
-
Yara
-
Yara
-
maximum
-
Labje
- Speurneus

Ja, dat weet ik.Yara schreef:Dank je wel . Ik begrijp helemaal wat je bedoeld hoorLabje schreef:Heel veel sterkte, hoor.
Ik las het vanochtend al, maar werd er zo ontzettend verdrietig van, dat ik niet meer durfde kijken..
Yara staat er ook zo ontzettend lief en mooi op.
Vooral die 2 laatste foto's.
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke

-
Yara
Ja, daar ben ik ook heel erg blij mee.Labje schreef:Ja, dat weet ik.Yara schreef:Dank je wel . Ik begrijp helemaal wat je bedoeld hoorLabje schreef:Heel veel sterkte, hoor.
Ik las het vanochtend al, maar werd er zo ontzettend verdrietig van, dat ik niet meer durfde kijken..
![]()
Yara staat er ook zo ontzettend lief en mooi op.
Vooral die 2 laatste foto's.
-
thomasenjasper
- Speurneus

- Contacteer:
-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

Ik hoop niet dat je het erg vind als ik het je vraag maar is ze overleden aan een hartstilstand?
Wat een lieve oogjes had ze! Ik denk dat Youri haar al ontdekt heeft boven bij de regenboogbrug en zich over haar ontfermd. Dus ze zit daar boven met een hele knappe gele reu en ze kijken glimlachend op ons neer. Het beste meid, hoor! Lieve groetjes van Alice.
Wat een lieve oogjes had ze! Ik denk dat Youri haar al ontdekt heeft boven bij de regenboogbrug en zich over haar ontfermd. Dus ze zit daar boven met een hele knappe gele reu en ze kijken glimlachend op ons neer. Het beste meid, hoor! Lieve groetjes van Alice.

-
Yara
Helemaal niet hoor Alice, dat mag je gerust vragen. Yara is idd overleden aan een hartstilstand (in haar slaap).Alice van Ginkel schreef:Ik hoop niet dat je het erg vind als ik het je vraag maar is ze overleden aan een hartstilstand?
We zijn ´s avonds gaan slapen en de volgende ochtend vond ik haar. Heel vredig lag ze in haar bench, alsof ze nog lekker lag te slapen.
Ze had een heerlijk koppie
Ze zullen elkaar vast daar boven hebben gevonden, jouw Youri en mijn Yara en nog vele andere vriendjes! Ik geloof ook zeker dat ze het daar goed hebben!