Alice van Ginkel schreef:Ik hoop niet dat je het erg vind als ik het je vraag maar is ze overleden aan een hartstilstand?
Wat een lieve oogjes had ze! Ik denk dat Youri haar al ontdekt heeft boven bij de regenboogbrug en zich over haar ontfermd. Dus ze zit daar boven met een hele knappe gele reu en ze kijken glimlachend op ons neer. Het beste meid, hoor! Lieve groetjes van Alice.
Helemaal niet hoor Alice, dat mag je gerust vragen. Yara is idd overleden aan een hartstilstand (in haar slaap).
We zijn ´s avonds gaan slapen en de volgende ochtend vond ik haar. Heel vredig lag ze in haar bench, alsof ze nog lekker lag te slapen.
Ze had een heerlijk koppie
Ze zullen elkaar vast daar boven hebben gevonden, jouw Youri en mijn Yara en nog vele andere vriendjes! Ik geloof ook zeker dat ze het daar goed hebben!
Goh meid, dat is wat, hé? Ik ben er stil van. Ze heeft er zelf dus niets van gemerkt omdat het leek alsof ze zo lekker lag te slapen? Ik had zo'n dood voor Youri gewenst, het had de kroon op zijn mooie leventje geweest, helaas hebben we hem moeten laten inslapen. Was het voor Yara maar zo geweest dat ze de leeftijd van Youri had gehaald en dan zo rustig was ingeslapen. Helaas hebben we daar niets over te zeggen, hé? Nogmaals sterkte ermee. Lieve groetjes van Alice en nog bedankt voor je lieve reactie bij het gedichtje voor Youri. Dat doet me goed.