Leuk en stevig hondentuigje.

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Geert

Ongelezen bericht door Geert »

en werkt die K9 Julius tuig ook daadwerkelijk tegen het trekken van de hond? natuurlijk train ik dan ook met zo n tuig het netjes naast lopen.

Wat zijn de ervaringen van de mensen die dit tuig momenteel al hebben?

hoor graag jullie ervaringen...
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Ik geloof eerlijk gezegd niet dat het tegen het trekken helpt maar dat is persoonlijk.. Ziva trekt zich nergens van aan qua trekken, de halsband, ze hangt zichzelf af en toe bijna op maar dat boeit haar niet..

Maar wanneer wij hem hebben zullen we in ieder geval wat laten weten:)
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Tegen trekken helpt hij niet, dat is ook niet de reden dat wij een tuig wouden hebben voor Noah.
Je hebt wel tuigjes die helpen tegen trekken maar dat zijn andere, maar zoals je zelf al zegt moeten ze zoiezo leren netjes naast te lopen toch :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Zootje

Goed.. Wij hadden het tuigje op een belgische website van K9 besteld met nog wat andere dingen (y- gordel en nieuwe autogordel)..
Een dag na de bestelling kreeg ik een mail dat er nog 10 euro verzendkosten bij kwam.. Prima, dat dachten wij al, dus netjes direct alles betaald.. Kreeg toen al zo'n reactie van die man van je bent het er niet mee eens he..
Een week later nog niets gehoord, dus ik heb gemaild van goh is die betaling al binnen.. Nou, nee was nog niet.. Weer 3 dagen later mailde ik dat ik verwachtte dat het binnen was en wanneer ik het kon verwachten, vandaag of morgen zei hij..
We zijn weer 2 dagen verder en heb nog steeds niets ontvangen, dus vandaag mailde ik dat ik graag een verzendbevestiging wilde zien, kon dat niet dat ik wilde dat het geld direct terug overgemaakt werd met bevestiging op mail, bewijs..

Krijg ik terug:

'STA MIJ TOE U TE ZEGGEN DAT U ARROGANT OVERKOMT
prettige feesten
........'

:shock: Arrogant??? :shock: Ik wil gewoon weten of ik mijn bestelling krijg omdat alles overkomt als of ik gigantisch opgelicht wordt ofzo..
Ik bestel veel online, en ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt.. Alle mails die ik kreeg waren deels in hoofdletters, deels niet en altijd (vind ik) vage antwoorden...

Sorry, dit moest ik even kwijt.. Ik vind het echt behoorlijk vreemd en schokkend :confused:
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Dat is idd raar zeg!! kan je je geld niet terug halen op een of andere manier en het elders bestellen? Ik heb hem toen bij beestenspul besteld en dat is allemaal erg netjes gegaan...
Afbeelding

Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Dat is inderdaad heel raar :confused: Ik ben erg benieuwd of je het tuigje nog gaat krijgen...

Volgende keer gewoon bij Beestenspul bestellen. Zijn heel vriendelijke mensen en als jij hebt gemeten, weten zij wel welke maat erbij past.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Kan je het bedrag niet storneren ??
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ik zat even terug te kijken en zag dat ik nog iets verschuldigt was... :oops:
Hierbij alsnog een foto van Noah in zijn tuigje, niet echt een recente foto maar toch.

Afbeelding
Afbeelding

lara-puk

Ongelezen bericht door lara-puk »

hoi hoi
hier ook beide honden in een K9 tuig. Bevalt ons heel goed. Ze zwemmen er mee, als ze er ergens in mee hebben liggen rollen gooi ik ze gewoon in de wamachine, en heb ze gewoon in nderland besteld:
http://www.k9shop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of k9winkel.nl

groetjes Lara
Anne.

Ongelezen bericht door Anne. »

Wat een aparte reactie :confused: :confused:
Heb je inmiddels het tuigje al binnen?
Zootje

Hallo.

Nog steeds niets binnen maar goed er zitten nogal wat feestdagen tussen dus dat is nogal lastig. Als het morgen of dinsdag niet komt dan gaan we idd het bedrag terughalen want nou goed dit is allemaal zo vreemd!

Bedankt voor de foto Sharon!
Zootje

Vandaag maar geannuleerd want dit schiet gewoonweg niet op..
Hopelijk gaan ze akkoord, ze moeten wel, want tot op heden niets meer gehoord of ontvangen en nou goed ze reageren gewoon niet meer :evil:

Inmiddels bij beestenspul.nl (hoop spul zeg haha echt leuk om te kijken en te shoppen) maar besteld, de gele versie :)
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Zootje schreef:Vandaag maar geannuleerd want dit schiet gewoonweg niet op..
Hopelijk gaan ze akkoord, ze moeten wel, want tot op heden niets meer gehoord of ontvangen en nou goed ze reageren gewoon niet meer :evil:

Inmiddels bij beestenspul.nl (hoop spul zeg haha echt leuk om te kijken en te shoppen) maar besteld, de gele versie :)
Ze moeten idd wel akkoord gaan, je hebt zoals je zelf al zegt immers nog niks ontvangen en gehoord...
Bij beestenspul zit je goed hoor! Ik had hem na 2 dagen al in huis :)
Afbeelding

Zootje

We hebben gewoon recht om te annuleren voor zover ik weet dus in principe moet het geen probleem zijn.. Alleen het feit dat ze niet reageren vind ik een beetje eng dus het kan gewoon heel lang gaan duren..
Jess&Max

Ongelezen bericht door Jess&Max »

Ik ben ook helemaal gek van die K9 tuigjes.
Ben benieuwd hoe het af gaat lopen...
Plaats reactie