I proudly present to you...As Soon As Possible....!!!
-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
nieuwe foto's 16/12/2009
Dat ik mijn handen nog vol aan haar ga krijgen staat als een paal boven water. Ik zie het al helemaal aankomen...
Suzette heeft een beetje genoeg van de paparazzi...

Ze lag net lekker te chillen in haar bench...

Een goed gesprek met twee rare vogels bij het tuincentrum...

En ook Hooch kan het goed vinden met Suzette. Terwijl Suus snackt kijkt Hooch de Beauceron nieuwsgierig toe...

Suzette heeft een beetje genoeg van de paparazzi...

Ze lag net lekker te chillen in haar bench...

Een goed gesprek met twee rare vogels bij het tuincentrum...

En ook Hooch kan het goed vinden met Suzette. Terwijl Suus snackt kijkt Hooch de Beauceron nieuwsgierig toe...

"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi
-
marjolein
-
Zootje
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Zeeuwse labjes
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Daar heb je denk ik helemaal gelijk in. Vanmorgen liep ik met Suzette buiten in de sneeuw, onder de Plataan waar ik van de zomer steeds met Sarah zat. Ik zag, terwijl er bijna niemand gelopen had daar, hele grote hondenpootjes in de sneeuw... De tranen liepen over mijn wangen. Daar liep ik dan met Suus in mijn armen. Wat kan het vreemd lopen in het leven, en wat mis ik mijn Saartje...Zeeuwse labjes schreef:Ik krijg de stellige indruk dat de therapeutische werking van Suzette het prima doet![]()
Kan ook niet anders, het is echt een schatje
Maar ik ben stapel op Suzette, en ze doet het zó goed allemaal. Vanmorgen speelde ze met Teuntje, met zijn tweeën liggend in het Biabed bij mijn moeder en zusje. Das echt genieten. Teuntje, die nooit van zich afbijt, maar nu toch optreedt tegen Suus. Zó mooi om te zien.
En hoe Suzette dan vanmorgen door de sneeuw loopt te rennen (op haar manier). Heerlijk!!
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Absoluut waar!! Het hoort er allemaal bij!Saskia.Bernadette schreef:Het is goed hoor Esther, je vreugde en je verdriet mogen er allebei zijn.Maar toch is het mooi dat Suzette je dagen weer vrolijkheid geeft en inhoud.
Gandhi
Gandhi
-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

Hallo Esther,
wat een lief meisje heb je, ik wens je alle geluk van de wereld met haar. Ik hoop dat je nu een stuk minder verdriet hebt, het verdriet om Sarah zal nooit helemaal weggaan, dat blijft. Ik mis mijn lieve oude mannetje nu ook weer zo erg, het zal de tijd van het jaar wel zijn. Ik denk dat hij zijn vrouwtje vanuit de hemel goed in de gaten houdt, maar kon ik hem maar even knuffelen.
Esther, ik wens je hele fijne feestdagen toe. Warme groetjes van Alice.
wat een lief meisje heb je, ik wens je alle geluk van de wereld met haar. Ik hoop dat je nu een stuk minder verdriet hebt, het verdriet om Sarah zal nooit helemaal weggaan, dat blijft. Ik mis mijn lieve oude mannetje nu ook weer zo erg, het zal de tijd van het jaar wel zijn. Ik denk dat hij zijn vrouwtje vanuit de hemel goed in de gaten houdt, maar kon ik hem maar even knuffelen.
Esther, ik wens je hele fijne feestdagen toe. Warme groetjes van Alice.

-
marjolein