Waar zet je de bench neer?
-
Jess&Max
Waar zet je de bench neer?
Waar zet je de bench voor een pup neer? In de woonkamer of op een afgelegen plek zodat hij zijn rust krijgt?
-
Terra5
- Speurneus

Ik heb zelf de bench wel in de woonkamer, maar dan wel daar op een plekje waar ze wel de rust heeft. De bench staat zo dat er niet veel langs de bench gelopen hoeft te worden, maar dat ze me wel kan zien.. Dus ze is er wel gewoon bij, maar het is ook een rustig en veilig plekje voor haar 
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
Jess&Max
-
esmoezie
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus

Wij hebben de bench ook in de woonkamer staan op een plek waar Noah ons goed kan zien, maar idd wel op een plek waar niet de hele tijd iemand langs loopt 

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
mullermariska
- Speurneus

Iz d'r bench heeft ook altijd in de woonkamer gestaan. Maar idd is het wel handig om hem niet op een plek te zetten waar jij of de kids de hele tijd langs lopen.
Veel plezier met de pup!!
Veel plezier met de pup!!
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
-
chantal-77
Bij ons stond de bench eerst in de woonkamer bij het zitgedeelte waar Dana ons goed kon zien. Toen zij eenmaal gewend was aan de bench is deze verhuist naar achterin de woonkamer.
Nu hoeft ze eigenlijk nooit meer in de bench en ik wilde hem eigenlijk al opruimen, maar omdat ze er toch nog regelmatig zelf in gaat liggen heb ik besloten hem maar te laten staan.
Nu hoeft ze eigenlijk nooit meer in de bench en ik wilde hem eigenlijk al opruimen, maar omdat ze er toch nog regelmatig zelf in gaat liggen heb ik besloten hem maar te laten staan.
-
Jess
Hier staat de bench ook in de woonkamer. Maar wel op een plek waar we vaak langs lopen, nl in de hoek naast de keukeningang. Een andere plek hebben we gewoon niet.
Brego vind het erg fijn als hij ons kan zien en ik merk helemaal niet dat hij zijn rust niet krijgt.
Voor de kinderen (2 jongens van 5) was het al heel snel duidelijk: Brego in de bench = met rust laten. Hij slaapt er overdag ook prima in, hij gaat er uit zijn eigen in liggen als hij moe is.
Brego vind het erg fijn als hij ons kan zien en ik merk helemaal niet dat hij zijn rust niet krijgt.
Voor de kinderen (2 jongens van 5) was het al heel snel duidelijk: Brego in de bench = met rust laten. Hij slaapt er overdag ook prima in, hij gaat er uit zijn eigen in liggen als hij moe is.
-
toscak
- Speurneus

Hier staat de bench gewoon in de woonkamer, wel een beetje achterin. Hij kan ons nog net zien als we op de bank zitten, we hebben nergens in de woonkamer een plekje waar niemand langs loopt. Was het huis maar zo groot
Verder heb ik wel een kleedje erover heen. 1 kant van de bench tegen de muur, 2 kanten met een kleedje en 1 kant open.
Verder heb ik wel een kleedje erover heen. 1 kant van de bench tegen de muur, 2 kanten met een kleedje en 1 kant open.
-
Jess&Max
-
-kim-
- Speurneus

Bear heeft in het begin ook een hoes over zijn bench gehad. Het was daardoor echt zijn holletje. Sinds hij een grotere bench heeft ligt er alleen nog maar een kleedje overheen, maar hij gaat er nog net zo graag in.
Bear kan ons zien vanuit zijn bench, maar hij staat op een plek waar je er niet steeds langs hoeft te lopen.
Bear kan ons zien vanuit zijn bench, maar hij staat op een plek waar je er niet steeds langs hoeft te lopen.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
yosca
- Middelgrote hondenneus

Hier staat de bench in de kamer, we lopen er ook geregeld langs maar vanaf begin met onze 7 kinderen (
) afgesproken dat als Yosca in de bench ze met rust gelaten wordt. Yosca wist heel snel dat ze gewoon lekker kon blijven liggen en zich niet druk hoefde te maken om de langslopende mensen... Ik heb er nooit een kleed overheen gelegd, was niet nodig. Ze kan ons zien of ze ligt heerlijk te slapen.
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.
- Berdien
- Middelgrote hondenneus

Bij ons staat de bench vanaf de eerste dag in de keuken. Brent hoeft er nu alleen maar in met het deurtje dicht als wij gaan eten. 's Nachts ligt hij er ook in maar dan laten we het deurtje open zodat hij er ook uit kan. Nooit een probleem geweest. Succes met je hondje.
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje