Achtergrond, waar halen jullie ze vandaan?

Creatief met foto's, potlood of kwast? Plaats hier je kunstwerken.
Zootje

Achtergrond, waar halen jullie ze vandaan?

Ongelezen bericht door Zootje »

Hoi!

Sinds kort ben ik aan het uittesten met het bewerken van foto's in Gimp (soort photoshop ofzo).. Ik zie zoveel banners e.d. met ontzettend mooie achtergronden, nu vroeg ik me af, waar halen jullie ze vandaan en waar zoeken jullie bijv. op dan :D

Groetjes Zoë
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anca »

Ik weet niet of je mijn lesjes al hebt gezien die hier staan? Daar heb ik ook wat sites neergezet waar je wat vandaan kunt halen en vergeet ook google niet met het zoeken naar plaatjes 8)
Groetjes Anca

Afbeelding
Zootje

Dankje :) euhm ik kijk niet bij die lessen omdat ik geen psp ofzo heb ik heb gimp, voor de mac.... :? Snap er nog weinig van maar hopelijk komt dat nog ooit :)
Jess

Ongelezen bericht door Jess »

Ik google gewoon. Op trefwoorden: winter, herfst ed, zonsondergang, wat je ook in gedachten hebt, met google kom je een heel eind.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Ook hier via google, waar ik zin in heb tik ik in en dan afbeeldingen in google....
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Zootje

Ja dat deed ik ook maar ik weet nooit zo goed wat ik er als achtergrond wil misschien komt het daar wel door :D
Plaats reactie