och arme Koda

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

och arme Koda

Ongelezen bericht door molletje »

vanmorgen bij de jachttraining heeft Koda op zijn flikker gekregen van een volwassen reu...
Koda wil nog wel eens gaan showen met zijn opgehaalde dummy, en kwam terecht bij een (aangelijnde) hond die daar wat minder van gediend was. Een grote grauw en snauw was het gevolg :( , gelukkig zonder schade.
En Koda? Met zijn staart tussen de benen kwam hij troost zoeken :cry:
Domme onbehouwen onbeholpen Koda met zijn puppy-charmes heeft ineens kennis gemaakt met de wereld van de grote honden. Hij snapte er helemaal niks van want hij had toch geen kwaad in de zin... :(
Mijn ventje was zó onder de indruk dat hij niet meer van me weg wilde. Na heel veel leuk doen en uidagen hebben we de training toch nog leuk af kunnen sluiten, maar showen met de dummy is denk ik wel over. En zo heeft zo'n vervelend incident mogelijk toch nog een klein positief puntje 8)
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Ach en ze bedoelen het zo goed!!!
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

chantal-77 schreef:Ach en ze bedoelen het zo goed!!!
ja, inderdaad, dat is ook het sneue hè. Ik had zo'n medelijden met mn mannetje. En het is dan zo moeilijk om dat niet al te veel te laten blijken.
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:) ja maar een pup issie niet meer he :wink: dan kan je dit zomaar overkomen als pubert :) effe schrikken, maar vast een goed leermoment hoor :wink:
nou mag ie wel een knuf van me het is lang genoeg geleden gebeurd toch? :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Zo hebben ze telkens weer een leermoment.
Hier deelt Toosje standaard de "optaters" uit als het haar niet zint.
En daar leren de twee reuen heel veel van. :D
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

marron schreef::) ja maar een pup issie niet meer he :wink: dan kan je dit zomaar overkomen als pubert :) effe schrikken, maar vast een goed leermoment hoor :wink:
jamaar jamaar jamaar... hij denkt dat hij met puppengedrag nog steeds weg komt, de dommie!
inmiddels is hij het al lang en breed vergeten denk ik, en ik heb hem alweer plat gekroelt hoor :verliefd1:
En nou heeft ie er ook nog één van jou, zijn dag kan niet beter eindigen :wink:
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Nino&Toosje schreef:Zo hebben ze telkens weer een leermoment.
Hier deelt Toosje standaard de "optaters" uit als het haar niet zint.
En daar leren de twee reuen heel veel van. :D
soms zou ik willen dat ik zo'n lief krengetje in huis had hoor! Vesta is een enorme lummel die alles maar goed vindt, dus Koda permiteert zich nogal wat. En hij is tot nu toe ook overal mee weg gekomen hè, het was wachten op het moment dat dit een keer zou gebeuren.
Nou ja, het was even schrik voor ons allebei, maar zeker een goed leermoment!
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

molletje schreef:
marron schreef::) ja maar een pup issie niet meer he :wink: dan kan je dit zomaar overkomen als pubert :) effe schrikken, maar vast een goed leermoment hoor :wink:
jamaar jamaar jamaar... hij denkt dat hij met puppengedrag nog steeds weg komt, de dommie!
inmiddels is hij het al lang en breed vergeten denk ik, en ik heb hem alweer plat gekroelt hoor :verliefd1:
En nou heeft ie er ook nog één van jou, zijn dag kan niet beter eindigen :wink:
helemaal goed, en zo is hij weer een stukje groter gegroeid, en om hem echt lekker te laten slapen krijgt ie ook van mijn dames nog een dikke pakkerd :verliefd1: je jongen gaat groot worden :) stoer hoor :klasse:
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

marron schreef:helemaal goed, en zo is hij weer een stukje groter gegroeid, en om hem echt lekker te laten slapen krijgt ie ook van mijn dames nog een dikke pakkerd :verliefd1: je jongen gaat groot worden :) stoer hoor :klasse:
zucht... :verliefd1: 3 bruine dames :verliefd1: :verliefd1: zijn nacht kan niet meer stuk
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

agossie arme koda :groteknuffel: welkom in de wereld van de puberts.
roef kwam er zo ook achter dat ze hem niet allemaal meer lief,schattig en geweldig vinden :twisted: :D .
de ziel heeft 20 minuten nodig gehad om zich te herstellen :D maar speelde daarna wel weer mee,maar had een diep respect voor die grote herder reu die roef even had laten merken dat hij geen pup meer was :klasse:
wel mooi om het hondegedrag zo te bekijken,roef kwam gelukkig een hele nette reu tegen die heel eerlijk is in zijn gedrag en toen roef het respect toonde wat de reu van hem eiste,was het goed en speelden ze weer gewoon verder :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Volgende keer laat ie de volwassen reuen vast met rust. :D En showen met de dummy was zowiezo toch niet de bedoeling? :wink:

Gelukkig heeft ie niets ergers opgedaan dan een deukje in zijn ego. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Saskia.Bernadette schreef:En showen met de dummy was zowiezo toch niet de bedoeling? :wink:
precies, dus al met al misschien ook wel een keer goed geweest, een correctie die ik hem nooit van zijn levensdagen zou kunnen geven :)
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Natuurlijk heeft hij geen kwaad in de zin!! Jouw verhaal brengt me even terug bij een cursus van Youri waar hij bij het apporteren over de horde er soms langsheen ging, de dummy pakte en dan langs het behendigheidsveld liep en daar de clown liep uit te hangen. Het was niet de bedoeling van de opdracht maar wat heb ik altijd een schik met hem gehad. Ze noemde hem daar jolige Youri, altijd blij! Ik zie Koda exact hetzelfde doen alleen liep hij tegen de verkeerde op. Dikke smakkerd voor Hotlegs en natuurlijk ook één voor voor lieve Vesta. Groetjes van Alice.
Afbeelding
Plaats reactie