ik had een vraagje wij gaan eerdaags op vakantie en willen eigelijk een kleine bench mee. thuis hebben wij een joekel van een bench staan als wij deze mee zouden nemen in het huisje is deze vol
maat van de bench
-
monique1977
maat van de bench
hoi allemaal,
ik had een vraagje wij gaan eerdaags op vakantie en willen eigelijk een kleine bench mee. thuis hebben wij een joekel van een bench staan als wij deze mee zouden nemen in het huisje is deze vol
. Ook wil ik de bench voor me werk gaan gebruiken het mag dus niet een alte grote zijn en een volwasse labrador moet er wel in kunnen liggen. Ik heb nu een klene bench staan en die neemt ze mee op haar rug. groetjes monique
-
Marga
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
HappyTail
-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

-
lara
-
HappyTail
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Vanwaar gelukvogels?HappyTail schreef:Tsja, je hebt er altijd wel geluk vogels ertussen zitten hé!lara schreef:Mijn honden hebben van hun leven nog nooit een bech gezien.
niet thuis niet op vakantie en niet op het werk.
Mijn Kay zijn lievelingsplek is zijn eigen vertrouwde bench
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
marions
- Speurneus

Hier ook een bench-liefhebber hoor
Nick heeft er 4 jaar met heel veel plezier ingelegen. Het was écht zijn plekje.
Totdat ik een Biabed kocht voor in de kamer.. Heb er inmiddels een 2e bijgekocht voor in de hal...
Hij vindt het heerlijk! De bench staat nu op zolder en ik ga hem maar verkopen, denk ik!
Totdat ik een Biabed kocht voor in de kamer.. Heb er inmiddels een 2e bijgekocht voor in de hal...
Hij vindt het heerlijk! De bench staat nu op zolder en ik ga hem maar verkopen, denk ik!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
-
monique1977
-
lara