Te erg voor woorden.....
-
rimanime
- Speurneus

Te erg voor woorden.....
Je moet ook altijd een fototoestel bij je hebben. Vanmiddag werd ik door passanten vol medelijden, afgrijzen en sommige hoofdschuddend nagekeken omdat Action het nodig vond in een plas water, die helaas voor het grootste gedeelte uit modder bestond, te gaan liggen en ronddraaien. Hij zag er werkelijk niet UIT!!!! Pikzwart. Niet normaal of juist wel
. Ik moest goed kijken wie Lola was en wie Action (en dat is het verradelijke van een zwarte hond, want Lola zag er waarschijnlijk net zo erg uit
)....Voor "straf" moesten ze te water in een nog relatief schone sloot.........Ik wil vorst en ik wil sneeuw

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
Haha, leuk hé?! Ik was daarnet ook naar 't park geweest waar een grootmoeder met kleinkind liepen en Olly ook huppa in 't water en daarna in een modderplas (en daarna moest ze dus ook terug in 't water), en die grootmoeder echt zo van: "is het niet te koud om nu te zwemmen"? Nee hoor mevrouw, Olly zwemt heel het jaar door
. Die dacht wellicht dat ik een vijs miste ofzo
!
-
roef
- Speurneus

volgens mij moet je toch een bepaalde instelling hebben omdat labbert gedrag te kunnen waarderen als ik zo af ga op de reacties die ik regelmatig krijg als roef een modderbadje neemt
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Esther1974
Nou, ik dacht toch echt dat wij een echte lab hadden maar als ik dit zo lees begin ik toch te twijfelen..
Met regen gaan wandelen, dan kijkt Beau me al snel aan van, gaan we dan nu nog niet naar binnen. En schudt zich dan nog maar eens een keer uit, van dit vind ik niet fijn. Om plassen loopt hij echt heen, niet denken dat ie daar doorheen stapt. En dus al helemaal geen modderplassen. En van zwemmen heeft ie al helemaal nog nooit gehoord! Natuurlijk komen we ook vaak vies thuis maar dan is het van het rennen over de vieze dijk. T'is dat ie er toch echt als een Labrador uitziet, anders zou ik echt gaan twijfelen.
gr Esther
Met regen gaan wandelen, dan kijkt Beau me al snel aan van, gaan we dan nu nog niet naar binnen. En schudt zich dan nog maar eens een keer uit, van dit vind ik niet fijn. Om plassen loopt hij echt heen, niet denken dat ie daar doorheen stapt. En dus al helemaal geen modderplassen. En van zwemmen heeft ie al helemaal nog nooit gehoord! Natuurlijk komen we ook vaak vies thuis maar dan is het van het rennen over de vieze dijk. T'is dat ie er toch echt als een Labrador uitziet, anders zou ik echt gaan twijfelen.
gr Esther
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Julia R
-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

-
Annette
- Speurneus

- Contacteer:
- bubbles
- Hele grote hondenneus

Bubbles is precies zo, ze loopt me zowat op de hakken als we regen en tegenwind hebben, onder de paraplu. En water....nou niet verder dan de enkeltjes en snel er weer uit....Esther1974 schreef:Nou, ik dacht toch echt dat wij een echte lab hadden maar als ik dit zo lees begin ik toch te twijfelen..
gr Esther
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
-
Dees en Floor
- Speurneus

Lucas (malthezer) (uit Belgie)

Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005