Te erg voor woorden.....

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
rimanime
Speurneus
Speurneus

Te erg voor woorden.....

Ongelezen bericht door rimanime »

Je moet ook altijd een fototoestel bij je hebben. Vanmiddag werd ik door passanten vol medelijden, afgrijzen en sommige hoofdschuddend nagekeken omdat Action het nodig vond in een plas water, die helaas voor het grootste gedeelte uit modder bestond, te gaan liggen en ronddraaien. Hij zag er werkelijk niet UIT!!!! Pikzwart. Niet normaal of juist wel :eusathink: . Ik moest goed kijken wie Lola was en wie Action (en dat is het verradelijke van een zwarte hond, want Lola zag er waarschijnlijk net zo erg uit :roll: )....Voor "straf" moesten ze te water in een nog relatief schone sloot.........Ik wil vorst en ik wil sneeuw :cry: :lol:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

:D ha ha... heerlijk al die modderlabjes.. en herkenbaar 8) hier een bruine lab. Valt niet zo op dan, maar geloof me als hij niet bruik was was hij vaak toch bruin :D
pat

Ongelezen bericht door pat »

:D Inderdaad hier ook een zwarte die meestal lijkt mee te vallen qua blub maar owee
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Haha, leuk hé?! Ik was daarnet ook naar 't park geweest waar een grootmoeder met kleinkind liepen en Olly ook huppa in 't water en daarna in een modderplas (en daarna moest ze dus ook terug in 't water), en die grootmoeder echt zo van: "is het niet te koud om nu te zwemmen"? Nee hoor mevrouw, Olly zwemt heel het jaar door :D. Die dacht wellicht dat ik een vijs miste ofzo :)!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:lol: :lol: heerlijk u heeft een lab :klasse: :D
volgens mij moet je toch een bepaalde instelling hebben omdat labbert gedrag te kunnen waarderen als ik zo af ga op de reacties die ik regelmatig krijg als roef een modderbadje neemt :twisted: :lol:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Zoals jij het beschrijft, gebeurd het niet vaak bij jou. Nou, wees dan maar hartstikke trots op je kanjers en blij met ze, want hier komen er 3 minimaal 4 keer in de week zo van een wandeling terug. :?
Esther1974

Ongelezen bericht door Esther1974 »

Nou, ik dacht toch echt dat wij een echte lab hadden maar als ik dit zo lees begin ik toch te twijfelen..
Met regen gaan wandelen, dan kijkt Beau me al snel aan van, gaan we dan nu nog niet naar binnen. En schudt zich dan nog maar eens een keer uit, van dit vind ik niet fijn. Om plassen loopt hij echt heen, niet denken dat ie daar doorheen stapt. En dus al helemaal geen modderplassen. En van zwemmen heeft ie al helemaal nog nooit gehoord! Natuurlijk komen we ook vaak vies thuis maar dan is het van het rennen over de vieze dijk. T'is dat ie er toch echt als een Labrador uitziet, anders zou ik echt gaan twijfelen.
gr Esther
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Trouwens .... nou weet je ook meteen waar de uitdrukking Smeerlab vandaan komt. :lol:
Von
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Von »

whahahaha............te grappig dit :D
ik verbied je trouwens om nog ZONDER fototoestel de deur uit te gaan!! :)
Liefs Von.Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingLucas (malthezer) (uit Belgie)
Afbeelding Romi uit Roemenie
Julia R

Ongelezen bericht door Julia R »

Je beschrijft het beeldend! :lol:
Op dit moment is hier Sjors die als het mij net niet uit komt een bagger sloot induikt, hij lijkt dan niet zo vies maar de geur die er om heen hangt :kots:

groetjes julia
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Eerst even voor alle duidelijkheid geen sneeuw en geen vorst meer :twisted: je went er maar aan :D Ten tweede wie zegt dat een modderbad alleen voor meiden is een moderne vent neemt ook wel eens een modderbadje 8) o ja en volgende keer :foto:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Annette
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Annette »

Ha heel herkenbaar! :?
(zie mijn foto van Holly in de fotohoek.....) :D
Het zijn gewoon echt smeerlabjes. :twisted:
Afbeelding Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005
Afbeelding Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Esther1974 schreef:Nou, ik dacht toch echt dat wij een echte lab hadden maar als ik dit zo lees begin ik toch te twijfelen..
Met regen gaan wandelen, dan kijkt Beau me al snel aan van, gaan we dan nu nog niet naar binnen. En schudt zich dan nog maar eens een keer uit, van dit vind ik niet fijn. Om plassen loopt hij echt heen, niet denken dat ie daar doorheen stapt. En dus al helemaal geen modderplassen. En van zwemmen heeft ie al helemaal nog nooit gehoord! Natuurlijk komen we ook vaak vies thuis maar dan is het van het rennen over de vieze dijk. T'is dat ie er toch echt als een Labrador uitziet, anders zou ik echt gaan twijfelen.
gr Esther
Bubbles is precies zo, ze loopt me zowat op de hakken als we regen en tegenwind hebben, onder de paraplu. En water....nou niet verder dan de enkeltjes en snel er weer uit.... :lol:
yari
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door yari »

Ghehehe, ik zie 't al helemaal voor me!! :D
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dees en Floor »