net kleine kinderen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
roef
Speurneus
Speurneus

net kleine kinderen

Ongelezen bericht door roef »

roef en douwe(de kat) staan nu niet echt op vriendschapelijke voet en eerlijk is eerlijk dit ligt nu niet een keer aan roef :engel: maar aan douwe.
waar die sjaggo maar kan maakt hij roef het leven zuur :twisted:
roef kan op dit moment even niet alleen de tuin in om dat er nog ijs op de vijver ligt(risico ga ik niet lopen)maar goed douwe hecht sterk aan zijn dagelijkse ommetje door de tuin(kan en gaat hij gelukkig niet uit)
zonet stond hij dus ook weer bij de deur te bleren :roll: en roef kijkt hem al aan met een diepe rimpel in de kop:hij wel!! :mad:
ik moet daar al om grinniken,roef had nu echt de bokkepruik op en toen douwe weer naar binnen wilde heb ik roef maar even in de bench gedaan,ik had echt het idee dat roef douwe wilde laten weten het er niet mee eens te zijn dat hij niet de tuin in mag.
douwe komt binnen schrijden zoals een kat dat kan doen als ze voelen dat ze de situatie onder controle hebben :twisted: en roef piept van frustratie,douwe komt doodgemoedereerd voor de bench staan en kijkt roef diep in de poppetjes van zijn bruine ogen.je ziet roef krimpen en ik zweer je als douwe het kon had hij zijn tong naar hem uitgestoken :tong:
en heeeeel tevreden loopt het zwarte loeder weg en roef ploft neer en jankt :cry:

ik lag echt helemaal in een deuk hier :D maar ga nu snel met mijn zielepietje naar buiten(die helemaal niks te klagen heeft hoor want met dit mooie weer ben ik minimaal anderhalf uur buiten met hem 8) )
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

:lol: Ik zie die kop van Douwe helemaal voor me en dat beledigde koppie van Roef erbij :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Hihi, net een film :D
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Och arme Roef dat Douwe :lekkerpuh: doet naar jou en jij kan niet even een potje :vechten: wat een frustratie :D Moet het vrouwtje inderdaad goed maken met een flink stuk :wandelen: Wij hebben ook een vijver en de honden kunnen via het hondenluik altijd naar buiten als ik erbij ben welliswaar en ik had een stuk van de vijver niet bevroren door een ijsvrijhouder met luchtbelletjes en toch wisten de meiden precies wanneer het ijs betrouwbaar was en wanneer het was afgelopen en uitglijden niet 1 keer 8)
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Katten zijn echt loeders! :twisted:

Wij hadden vroeger een poes, Loesje. En die vond ook niets leuker dan de herder van de buren het leven zuur te maken. Ze vrat zijn eten op als hij lag te slapen en als hij wakker werd glipte ze snel weer door het hek onze tuin in (een kwestie van centimeters soms :shock: ). In onze tuin ging ze vervolgens vlak achter het hekje zitten miauwen, op haar dooie gemakje :lekkerpuh: terwijl die hond aan de andere kant van dat hek uit zijn stekker stond te gaan.
Nog heel lang nadat wij waren verhuisd konden ze die hond gek krijgen met "Waar is Loesje?"

Mijn eigen kat vond ook niks leuker dan de Rottweiler van de buren te zieken door voor het raam op de tuintafel te gaan zitten als ze binnen was of op het schuurtje als ze in de tuin was. Ze weten zo goed of een hond bij ze kan komen of niet.
Sekreten zijn het, allemaal! (Ik heb er zelf 5 :D )
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Nou de buurtkatten hier zijn niet zo brutaal, die mijden onze achtertuin :twisted: want als er 3 killermachines naar buiten komen................ weet je als kat wel dat je beter kunt maken dat je wegkomt. :D

Maar als ik door de straat loop met mijn trio aan de lijn, dan zijn er 2 buurtkatten die dondersgoed weten dat ze vastzitten. :? En die gaan dan onder een auto zitten wachten tot ze langskomen, om dan gauw een mep uit te delen :roll: Jaja, slim zijn de katten wel inderdaad. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Geweldig! :lol:
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:D :D :D prins Douwe :D :D :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door michelle »

hier luid het spreekwoord als kat en hond leven :D
Afbeelding
Plaats reactie