Het lijstje met namen is weer langer geworden dan de drie die ik had genoemd
Wij krijgen een zwart labje :D
-
Laura
-
Laura
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
-
Joni
- Berdien
- Middelgrote hondenneus

Brent is een leuke naam hoor voor een lief,stout, zwart labmannetje.... Ik kan het weten want ik heb zelf een BrentLaura schreef:'K had inderdaad ook al gegoogled op hondennamen maar zag door de bomen ;t bos niet meer zeg maar. Zoveel namen!
Mickey en Brent ga ik eens voorstellen!!
LOL @ Arual!
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
-
Zootje
Wat ontzettend leuk dat jullie een pupje krijgen
En qua naam, tsja lastig.. Ik vind Bodi wel echt een hele leuke naam hoor!
Wij hebben toen wel gewoon op hondennamen.nl gekeken en dan gewoon zo per letter wat ons het eerste opviel dus niet alles gelezen en dan steeds zo gekeken en uiteindelijk sprong Ziva er toch op het einde uit
Wij hebben toen wel gewoon op hondennamen.nl gekeken en dan gewoon zo per letter wat ons het eerste opviel dus niet alles gelezen en dan steeds zo gekeken en uiteindelijk sprong Ziva er toch op het einde uit
-
Laura
-
Laura
Dat is ook wel slim! Ik zit wel alles te lezen maar dan vergeet je er ook weer.. Zal het nog eens doen zoals jullie gedaan hebbenZootje schreef:Wat ontzettend leuk dat jullie een pupje krijgen![]()
-
Zootje
-
Jose
De namen die je vergeet kun je wel vergeten toch? Die hebben dan op jou geen indruk gemaaktLaura schreef:Dat is ook wel slim! Ik zit wel alles te lezen maar dan vergeet je er ook weer.. Zal het nog eens doen zoals jullie gedaan hebbenZootje schreef:Wat ontzettend leuk dat jullie een pupje krijgen![]()
Wij hebben toen wel gewoon op hondennamen.nl gekeken en dan gewoon zo per letter wat ons het eerste opviel dus niet alles gelezen en dan steeds zo gekeken en uiteindelijk sprong Ziva er toch op het einde uit.
-
Laura
Uhuh, klopt maar die vindt de rest dan weer niksJose schreef:De namen die je vergeet kun je wel vergeten toch? Die hebben dan op jou geen indruk gemaaktLaura schreef:Dat is ook wel slim! Ik zit wel alles te lezen maar dan vergeet je er ook weer.. Zal het nog eens doen zoals jullie gedaan hebbenZootje schreef:Wat ontzettend leuk dat jullie een pupje krijgen![]()
Wij hebben toen wel gewoon op hondennamen.nl gekeken en dan gewoon zo per letter wat ons het eerste opviel dus niet alles gelezen en dan steeds zo gekeken en uiteindelijk sprong Ziva er toch op het einde uit.
Ik denk dat de namen die jij er uit vindt springen en waar je echt iets mee hebt, dat je die wel onthoudt
Toch??
Wordt er zooo moe van he