storm

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

storm

Ongelezen bericht door esmoezie »

het is hier begonnen flink te waaien en blijkbaar is Keo er nogal van onder de indruk :confused:
in de tuin ligt zo'n "zwembadje" (halve blauwe schelp) en daar drijft zijn voetbal in
ik denk dat hij de bal niet als zodanig herkent, want hij blijft door het raam kijken en blaffen tegen die bewegende bal
zoekt me ook de hele tijd op
heb nu het gordijn maar dicht gedaan zodat hij zich er niet meer druk om hoeft te maken :wink:

hij kan prachtig blaffen overigens :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Nou Keo, ik zou ook blaffen hoor naar zo'n bewegend raar ding in JOUW zwembad

Storm? Ik heb hier in het hoge noorden nog niks van de storm gemerkt/gezien. Het regent hier alleen maar..
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Hier waait het af en toe ook flink. Keo vind het maar gek :D
Sofie

Ongelezen bericht door Sofie »

Hier namiddag ook "storm", Kyra in de tuin werd omsingeld door rondvliegende blaadje, ze vond het geweldig. Ze probeert die dan te vangen :verliefd1: Hoe lief en leuk het er ook uitzag, en hoezeer ze ook genoot, we hebben haar maar gauw weer binnen gehaald, want dat rondspringen is niet zo best voor der jonge pootjes hé :)
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Hier gaat het ook flink tekeer. Bij alles wat langs komt waaien zit Cay ook te blaffen...

Goed zo Keo bescherm alles maar goed...
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Hmm wij hebben vrij weinig gemerkt van echte storm en Ziva heeft helemaal nergens wat van gemerkt haha die had het te druk met alle visite en de lekkernijen ;)

Esmoezie, 'prachtig blaffen'? Nu ben ik erg benieuwd ik erger me altijd aan het geblaf (niet alleen van Ziva hoor :D )
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Zootje schreef:Hmm wij hebben vrij weinig gemerkt van echte storm en Ziva heeft helemaal nergens wat van gemerkt haha die had het te druk met alle visite en de lekkernijen ;)

Esmoezie, 'prachtig blaffen'? Nu ben ik erg benieuwd ik erger me altijd aan het geblaf (niet alleen van Ziva hoor :D )
nou Keo blaft nooit, de keren dat hij het wel gedaan heeft is op 1 hand te tellen
dus als ik hem dan een keer hoor dan ben ik wel onder de indruk van die zware stem van hem :wink:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Hahha :D
Plaats reactie