Bodi vinden ze geloof ik wel leuk, ons mam in iedergeval wel . En als we er niet uitkomen dat schrijf ik gewoon Bodi in zn paspoort . Kunnen ze er niet meer onderuit .
Mn broertje had er ook een verzonnen hoor: Roderick van Maas tot Waal .. Humor .
Zootje schreef:Bodi is echt wel een leuke en stoere naam vind ik!
Wordt het jouw pup of van je ouders of???
Hij is van ons allemaal, maja, eigelijk voor de tijd dat wij nog thuis wonen dan he . Daarna is ie alleen met mn ouders.. Maar hij is bedoeld voor ons allemaal .
We hebben er lang over gedaan, over de naam van ons Labje maar het is GUUS geworden !!
Geen Bodi of een van de andere namen dus... Al waren die ook heel erg leuk. Weet ie meteen dat ie een Brabo is he .
Linnie schreef:Wat toevallig, onze gaat ook Guus heten !!
Half april wordt een nestje geboren waar hopelijk een reutje voor ons bijzit!
Eej wat leuk!! Dat is inderdaad toevallig. Wel een superleuke naam natuurlijk . Jullie zijn er in ieder geval sneller uit dan wij !
Over een maandje word dus hopelijk jullie mannetje geboren ! Ik hoop dat er een reutje bijzit voor jullie!!
He wat leuk... je hebt mijn naam gekozen hihihi.... Collega van mijn werk heeft een zwarte flatcoated retriever die Guus heet en dat vond ik gelijk leuk dus vandaar mijn voorstel voor Guus. Ik wens jullie heel veel plezier met jullie zwarte mannetje....
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje