Snuffelkanjer

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Knutselsmurf
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Knutselsmurf »

Pandora schreef:(...)
Ik ben trotsssssssss op mijn smurfje :pfffff:
:verliefd1:
Afbeelding Al smurfende, leert men!
retriever resort
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door retriever resort »

Oooowh wat gaaf :applaus:
Wij (Daisy en ik) mogen zeer binnenkort voor het eerst aan de slag op de school van mijn eigen kids (thuiswedstrijd haha). Ben nu al een ietsiepietsie nerveus enzo maar we hebben er erg veel zin in.
groetjes Jeannette
retriever resort
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door retriever resort »

Nino&Toosje schreef:
Pandora schreef:Suzanne van Quazar was zo aardig om me in te seinen dat we in de krant stonden en ze op te sturen. Bedankt! :klasse:
Alles in een klapper stoppen, want de Sophia geeft altijd een persbericht uit als er ergens een school wordt bezocht en samen met de mooie tekeningen van de kinderen levert dat een heel leuk boekwerkje op. :)
Goed om te weten :wink: , doen ze dat altijd zo'n persbericht?
groetjes Jeannette
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Knutselsmurf schreef:
Pandora schreef:(...)
Ik ben trotsssssssss op mijn smurfje :pfffff:
:verliefd1:
:D
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

retriever resort schreef:Oooowh wat gaaf :applaus:
Wij (Daisy en ik) mogen zeer binnenkort voor het eerst aan de slag op de school van mijn eigen kids (thuiswedstrijd haha). Ben nu al een ietsiepietsie nerveus enzo maar we hebben er erg veel zin in.
Veel succes! Het is alleen maar superleuk :wink:
De kinderen vinden het reuzeleuk en het is erg leuk om je hond te zien in zo'n situatie, zeker als het goed gaat en ze het leuk vindt om te doen.
Pandora liet toch wel weer een kant zien die ik nog niet heel goed kende van haar. Ze deed het zo knap dat ik alleen maar dacht "Wat een geweldig hondje heb ik eigenlijk! :verliefd1: "
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

retriever resort schreef: Goed om te weten :wink: , doen ze dat altijd zo'n persbericht?
Als jij doorgeeft aan de Sophia vereniging wanneer jij naar welke school gaat, dan geven ze wel vaak een persbericht uit.
Ik ga in April weer naar 2 scholen in Amsterdam , moeilijke klasjes met islamitische kinderen, daar moet je weer heel anders te werk gaan. :)
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Nino&Toosje schreef:
retriever resort schreef: Goed om te weten :wink: , doen ze dat altijd zo'n persbericht?
Als jij doorgeeft aan de Sophia vereniging wanneer jij naar welke school gaat, dan geven ze wel vaak een persbericht uit.
Ik ga in April weer naar 2 scholen in Amsterdam , moeilijke klasjes met islamitische kinderen, daar moet je weer heel anders te werk gaan. :)
Die kindertjes willen vast niet aaien, of wel? Zij vinden honden immers onrein.......... 8)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Saskia.Bernadette schreef:
Nino&Toosje schreef:
Die kindertjes willen vast niet aaien, of wel? Zij vinden honden immers onrein.......... 8)
Het gaat zelfs zo ver dat er van te voren een ouderochtend wordt georganiseerd. En het verschilt wel hoor het een of andere kind. En ze komen bij vriendjes toch ook wel eens honden tegen, toch wel fijn als je er dan niet bang voor bent, of als je weet hoe je moet reageren. :)
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Nino&Toosje schreef:
Saskia.Bernadette schreef:
Nino&Toosje schreef: Als jij doorgeeft aan de Sophia vereniging wanneer jij naar welke school gaat, dan geven ze wel vaak een persbericht uit.
Het gaat zelfs zo ver dat er van te voren een ouderochtend wordt georganiseerd. En het verschilt wel hoor het een of andere kind. En ze komen bij vriendjes toch ook wel eens honden tegen, toch wel fijn als je er dan niet bang voor bent, of als je weet hoe je moet reageren. :)
Ik vind het heel goed dat deze kinderen leren over honden en hondengedrag. Kom zovaak buurtkinderen tegen die echt panisch voor mijn honden zijn. Beginnen te gillen en met hun armen te wapperen...... of gaan rennen. Dus zet hem op, hoe meer kinderen erover leren, hoe beter het is! :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Plaats reactie