Pandora schreef:(...)
Ik ben trotsssssssss op mijn smurfje
Snuffelkanjer
-
Knutselsmurf
- Beheerder

- Contacteer:
-
retriever resort
- Speurneus

- Contacteer:
-
retriever resort
- Speurneus

- Contacteer:
Goed om te wetenNino&Toosje schreef:Alles in een klapper stoppen, want de Sophia geeft altijd een persbericht uit als er ergens een school wordt bezocht en samen met de mooie tekeningen van de kinderen levert dat een heel leuk boekwerkje op.Pandora schreef:Suzanne van Quazar was zo aardig om me in te seinen dat we in de krant stonden en ze op te sturen. Bedankt!
groetjes Jeannette
-
Pandora
- Speurneus

Veel succes! Het is alleen maar superleukretriever resort schreef:Oooowh wat gaaf![]()
Wij (Daisy en ik) mogen zeer binnenkort voor het eerst aan de slag op de school van mijn eigen kids (thuiswedstrijd haha). Ben nu al een ietsiepietsie nerveus enzo maar we hebben er erg veel zin in.
De kinderen vinden het reuzeleuk en het is erg leuk om je hond te zien in zo'n situatie, zeker als het goed gaat en ze het leuk vindt om te doen.
Pandora liet toch wel weer een kant zien die ik nog niet heel goed kende van haar. Ze deed het zo knap dat ik alleen maar dacht "Wat een geweldig hondje heb ik eigenlijk!
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Als jij doorgeeft aan de Sophia vereniging wanneer jij naar welke school gaat, dan geven ze wel vaak een persbericht uit.retriever resort schreef: Goed om te weten, doen ze dat altijd zo'n persbericht?
Ik ga in April weer naar 2 scholen in Amsterdam , moeilijke klasjes met islamitische kinderen, daar moet je weer heel anders te werk gaan.
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Die kindertjes willen vast niet aaien, of wel? Zij vinden honden immers onrein..........Nino&Toosje schreef:Als jij doorgeeft aan de Sophia vereniging wanneer jij naar welke school gaat, dan geven ze wel vaak een persbericht uit.retriever resort schreef: Goed om te weten, doen ze dat altijd zo'n persbericht?
Ik ga in April weer naar 2 scholen in Amsterdam , moeilijke klasjes met islamitische kinderen, daar moet je weer heel anders te werk gaan.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Het gaat zelfs zo ver dat er van te voren een ouderochtend wordt georganiseerd. En het verschilt wel hoor het een of andere kind. En ze komen bij vriendjes toch ook wel eens honden tegen, toch wel fijn als je er dan niet bang voor bent, of als je weet hoe je moet reageren.Saskia.Bernadette schreef:Die kindertjes willen vast niet aaien, of wel? Zij vinden honden immers onrein..........Nino&Toosje schreef:Als jij doorgeeft aan de Sophia vereniging wanneer jij naar welke school gaat, dan geven ze wel vaak een persbericht uit.retriever resort schreef: Goed om te weten, doen ze dat altijd zo'n persbericht?
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Ik vind het heel goed dat deze kinderen leren over honden en hondengedrag. Kom zovaak buurtkinderen tegen die echt panisch voor mijn honden zijn. Beginnen te gillen en met hun armen te wapperen...... of gaan rennen. Dus zet hem op, hoe meer kinderen erover leren, hoe beter het is!Nino&Toosje schreef:Het gaat zelfs zo ver dat er van te voren een ouderochtend wordt georganiseerd. En het verschilt wel hoor het een of andere kind. En ze komen bij vriendjes toch ook wel eens honden tegen, toch wel fijn als je er dan niet bang voor bent, of als je weet hoe je moet reageren.Saskia.Bernadette schreef:Die kindertjes willen vast niet aaien, of wel? Zij vinden honden immers onrein..........Nino&Toosje schreef: Als jij doorgeeft aan de Sophia vereniging wanneer jij naar welke school gaat, dan geven ze wel vaak een persbericht uit.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Al smurfende, leert men!