Dit verwacht je niet wanneer je rustig door het park wandelt
-
Kwulletje
-
roef
- Speurneus

de gemeente zegt het is voor het waterschap en viceversa
ik heb nu net beiden gebeld(mobiel in het park) dat als hij vandaag niet weg is dat ik er de krant bij haal,ik ben zo kwaad!! ik heb vanaf 9.10 tot 11.30 in het park staan wachten en bellen en nog niks.
er spelen daar verdorie kinderen. ik vind het te belachelijk voor woorden. het exuus was dat ze(gemeente en waterschap) het beest niet konden vinden.gisteren was een gemeente werker wezen kijken in het park en had na een uur zoeken niks gevonden,en vanmorgen een boot van het waterschap en die vond ook niks,nou gel*l
plus dat ik heb aan gegeven dat als ze niet weten waar te zoeken ze me thuis op mogen komen halen om er heen te lopen(woon naast het park)
de belofte van het waterschap is nu dat het beest nu voor 16.00 weg is,ik hou ze er aan! ik kan af en toe erg lastig zijn
oja en het schaap ligt er al vanaf maandag volgens een andere boze hondenbaas die al een paar keer had gebeld
-
roef
- Speurneus

nou de aanhouder wint
het schaap is weg.
ze hebben het beest met een bootje weer het water in getrokken en naar het haventje gesleept.daar stond een vrachtwagen klaar die het schaap naar de destructie brengt. hehe kan roef (en de andere honden) weer lekker los lopen
ze hebben het beest met een bootje weer het water in getrokken en naar het haventje gesleept.daar stond een vrachtwagen klaar die het schaap naar de destructie brengt. hehe kan roef (en de andere honden) weer lekker los lopen