Net met Chester een rondje gaan wandelen. ( althans ik waggelen, Chester wandelen ..

) Hier vlakbij heb je een soort dijkje waar ik als het rustig is Chester altijd los doe. Vooral op zaterdagochtend meestal geen kip te bekennen.. hooguit wat eenden
Dus ik daarheen, Chester los dus stuift de dijk op, hoor ik achter me een soort galop... komt er een duitse staander voorbij gestoven

Chester is niet zo`n speeler met andere honden, dus ik kijk met gemengde gevoelens toe en wat gebeurt er .... ze vinden elkaar leuk !! En ze gaan SPELEN..

Het baasje van de Duitse staander kwam bij me lopen, dus we hebben samen een stukje over het dijkje gelopen maar we hoefden niet ver, want die twee hadden gewoon een prive-feestje.. En maar achter elkaar aanrennen heen en weer de dijk over .. Super.. Met als grande finale een rondje zwemmen
Daar wordt ik nou blij van op deze druilererige zaterdagochtend.
Ik heb deze man met zijn hond al vaker tegen gekomen, maar altijd ergens in de straat of buurt waar ze aangelijnt zaten, maar we hebben afgesproken voortaan een stuk op te zoeken waar ze los kunnen. VInd het wel heel bijzonder Chester heeft echt niet zoveel honden met wie hij echt speelt en de weinige die hij wel leuk vind zijn eigenlijk allemaal andere Labradors ( en Cooperrrrr ...

maar dat is weer een heel ander verhaal

en bovendien is Cooper een halve labrador

)
Misschien een niet zo intressant verhaal voor jullie, maar ik wilde het toch even delen...