Bram heeft vandaag examen gedaan!

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:) Oh wat leuk, gaan we dan toch eindelijk samen trainen! :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door riwka »

Marianna schreef:
riwka schreef:
Marianna schreef: Wij mogen nu over 7 weken! Marianna en Flopke
Die 7 weken zijn zo voorbij hoor! Succes alvast
Dank je wel Riwka! Maar we hebben Monique niet meer als trainster, dus ik BAAL! Nu betwijfel ik helemaal of we het ooit gaan halen!
Kan me voorstellen dat je baalt, Monique is een top wijf zowel voor baas als hond. Maar heb vertrouwen in je hond dan komt het vast goed :wink:
Zelfs Storm en ik zijn destijds geslaagd 8) Groetjes Riwka en STorm
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

EricaM schreef:
Saskia.Bernadette schreef:Erica, heb jij je nieuwe indeling al ontvangen? :)
Ja, net. Wij trainen zaterdagochtend 09.00 uur bij Monique.
En jij????

@Marianne, het verbaast mij ook dat Monique jullie niet meer traint. Ik vind het wel erg leuk, maar voor jullie toch wel jammer. Maar als je Annemarie krijgt, die vind ik ook wel heel erg lief hoor... Ik zie je in ieder geval zaterdag, maar zal dan wel met de nieuwe groep meetrainen.
Succes, en ook met Flopke komt het vast wel goed. :D

@Toos. Ik mail ze even door...
Bofkonten dt jullie Monique hebben!!
A.Willametz
Marianna

Ongelezen bericht door Marianna »

Wij trainen zaterdagochtend 09.00 uur bij Monique.
@Marianna, het verbaast mij ook dat Monique jullie niet meer traint. Ik vind het wel erg leuk, maar voor jullie toch wel jammer. Maar als je Annemarie krijgt, die vind ik ook wel heel erg lief hoor... Ik zie je in ieder geval zaterdag, maar zal dan wel met de nieuwe groep meetrainen.
Succes, en ook met Flopke komt het vast wel goed. :D
...
We kregen nog een mail dat ze het ook erg jammer vind dat ze ons de laatste 8 weken niet meer kan begeleiden en eerlijk gezegd heb ik nog niet zoveel vertrouwen in Annemarie, die toch behoorlijk veel minder ervaring heeft nu ze pas begint. Vorig jaar hadden we haar al eens als stagaire en toen kwam ze ook niet echt overtuigend op mij over. Ze is een leuke meid hoor en lief voor de honden en zet zich enorm in, maar ik had het overwicht en de ervaring van Monique eigenlijk wel nodig. Flopke is me enorm aan het uitproberen op het moment en Monique kon haar goed aan. Bij haar probeerde ze het niet eens! Had dus graag geleerd hoe ze dat doet! Maar goed, we gaan er maar het beste van maken! Kan gewoon niet anders. Helaas...., maar we zien elkaar vast zaterdag, want wij komen gelijk achter jullie groep aan dus. Wij mogen uitslapen LOL!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Annemarie doet het echt goed hoor, Lina is immers ook snel genoeg geslaagd? :wink: Ze heeft een andere stijl dat is waar, maar ze kan je echt wel leren hoe je het moet doen met Flopke hoor. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Marianna

Ach ik laat het maar gewoon over me heen komen. Ze zal best wel het kunnen, anders staat ze niet op het veld immers, maar we zijn gewoon verwend geworden door altijd Monique gehad te hebben vanaf de puppencursus en die stijl klikt gewoon bij mij erg. Bovendien kent Flopke alle trucjes wel en ligt het meer aan mij, dat ik meer overwicht op haar moet krijgen. Vorig jaar was Annemarie erg bezig met het trucje aan te leren en daarom heb ik er minder vertrouwen in dat ik leer hoe ik overwicht op Flopke kan krijgen zonder te schreeuwen (doe ik nooit hoor). Maar misschien is Annemarie ook gegroeid het afgelopen jaar en weet ze dit nu wel over te brengen. Ik ga er maar met een open mind naar toe, dat verdient ze gewoon.
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Ik zou me niet te druk maken over Annemarie. Ze doet het echt heel erg leuk. Ze heeft ook tijdens de puppy cursus diverse malen de training van Monique over genomen. En dat deed ze best goed.
Dus gewoon onbevooroordeeld de cursus instappen en het over je heen laten komen. Dat werkt vaak het beste. In ieder geval succes.

En Flopke zal vast ook onder de indruk komen van de persoonlijkheid van Annemarie en anders helpt het postuur van Annemarie misschien nog een beetje mee :wink:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Marianna

Hihi, ja het was een hele leuk les en Flopke vond ook Annemarie heel leuk! Ze snapte al snel dat ook daar de koekjes wel vandaan kwamen! En vervelen daar is Flopke niet aan toegekomen! Ze was echt total loss toen we thuis kwamen! Heb er alle vertrouwen nu weer in dat het allemaal wel goed komt! We hebben in ieder geval genoeg huiswerk LOL!
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Marianna schreef:Hihi, ja het was een hele leuk les en Flopke vond ook Annemarie heel leuk! Ze snapte al snel dat ook daar de koekjes wel vandaan kwamen! En vervelen daar is Flopke niet aan toegekomen! Ze was echt total loss toen we thuis kwamen! Heb er alle vertrouwen nu weer in dat het allemaal wel goed komt! We hebben in ieder geval genoeg huiswerk LOL!
Ja dat hebben ze snel door he, waar het lekkers vandaan komt!
A.Willametz
monique1977

Ongelezen bericht door monique1977 »

goed gedaan bram en het baasje ook goed gedaan hoor nu een lekkere beloning voor beide
Jenny

Ongelezen bericht door Jenny »

Ik lees net dit berichtje.
Had 't ook even druk he.........met kroelen. :groteknuffel: Hihi, :verliefd1:
Maar Bram en Erica, alsnog gefeliciteerd.
En veel succes maandag in Leeuwarden. :wink:
Jenny

Ongelezen bericht door Jenny »

toos schreef:Gefeliciteerd hoor!! Als je foto's hebt even sturen naar mij ook aub aub...Dikke knuffel van papa Neelix :D
Gek op foto's he Toos? Je heb groot gelijk. En ook voor jou geld......veel succes maandag in Leeuwarden. :schreeuw:
Plaats reactie