Benhendigheid!

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
mirjamm1

Benhendigheid!

Ongelezen bericht door mirjamm1 »

Ik moet mijn blijdschap even kwijt :D
want sinds 4 weken zijn Abe en ik behendigheid lessen aan het volgen en dit gaat zo goed!!
Ze zeiden op cursus dat hij echt aanleg heeft!
Ik heb gister een parcour van 14 onderdelen gelopen en hij deed het echt super goed!
Ben zo trots op hem!
Ik ben nu van plan ook echt door te zetten en over een paar maandjes misschien wel eens een wedstrijd met hem te gaan lopen!
Weten jullie trouwens hoe hoog een labrador moet springen?
Abe is 58 cm hoog!
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

ligt er aan, moet je even kijken op de site van suzanne rekveld, deze heeft aan ende van de maand debutanten wedstrijd

http://www.para-agility.nl/WEDSTRIJDGEG ... STRIJD.htm

ideaal voor beginnende lopers, is het parcours wat aangepast, keurmeesters kijken iets meer door de vingers en geven soms een beetje ondersteuning en tips en je kan er veel van leren van zo'n dag.
al me kinders uitgevlogen
mirjamm1

Oeeh :shock:
das wel heel snel maar misschien is het wel goed voor Abe en mij ook :oops:
om eens bij zo'n wedstrijd te zijn en te ervaren wat het inhoud enz!
ik ga even kijken of ik s'ochtends misschien eerder vrij kan krijgen op het werk!
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

probeer maar mee te doen hoor, ik ben een ervaren loper en ik zeg utstelt met gewone wedstrijd niet veel voor, maar ik heb ook veel dit mee georganiseerd en je leert er als beginner wel heel veel van.

zoals ik al zei, tis een speciale klasse voor de echte beginners, dus als je durft zou ik mee doen.
mirjamm1

Oke lijkt me heel tof!
Ik zal kijken of ik eerder vrij kan krijgen en zo ja dan geef ik ons op!
Is de aanvangst bij zoiets echt gelijk voor iedereen of krijg je een eigen tijd?
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

je moet allemaal van te voren aanwezig zijn, je moet je startnummer ophalen en in welke ring je moet starten, daar kan je je bivak opslaan, honden kunnen ws niet in de auto blijven, dus bench mee parasol voor schaduw water waterbak etc. stoeltjes als je laat bent zijn de leukste plekjes aan dering al vergeven natuurlijk.
Plaats reactie