komt half juni onze labrador?
-
mullermariska
- Speurneus

Gefeliciteerd!! Spannend hoor!! Aftellen tot je je pupsel mag ophalen! Heerlijk!! Geniet van de voorpret! 
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
-
Santhos
-
whermsen
Ze hebben een thema gevonden voor de stamboom namen en dat is lucky luuk geworden. De 4 reutjes krijgen de namen van de daltons. Dus we krijgen Jack of Joe of Everal of die 4e (ben zijn naam even kwijt).
We zijn afgelopen zaterdag wezen kijken.
Ze zijn zó lief en zo klein nog. Net 10 dagen oud.
Ik had ze zo wel mee willen nemen!!!
We zijn afgelopen zaterdag wezen kijken.
Ze zijn zó lief en zo klein nog. Net 10 dagen oud.
Ik had ze zo wel mee willen nemen!!!
-
momo
-
Quasar
- Hele grote hondenneus

Hier toen de pup kwam, waren de jongens bijna 4 en 6 jaar. Toen heb ik met ze afgesproken om hun speelgoed in hun kamer te houden, zodat Quasar er niet bij kon. Kwam het beneden en ging het kapot was het niet de schuld van de hond (natuurlijk vond ik het niet goed dat hij het deed) ik gaf wel elke keer aan dat de jongens hun spulletjes boven moesten laten en niet beneden.momo schreef:hai. lief zijn zeBEN is nu 16 dagen. 22 mei gaan we weer kijken. Duurt lang
Wanneer beginnen jullie met het aanschaffen van de spulletjes. Hoe maken jullie je huis hond klaar?. We hebben nog jonge kids met speelgoed enzo. Groetjes momo
Nu laat hij het speelgoed wat er ligt wel liggen, maar heeft wel even geduurd.
Succes
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
-
Knutselsmurf
- Beheerder

- Contacteer:
-
phos4
-
whermsen
Haha Dank je knutselsmurf.
Ik was het ook van plan op te zoeken
Wij hebben geen kinderen dus voor ons is het niet zo moeilijk ons huis hondklaar te maken.
We zijn nu bezig met het kopen van spulletjes en advies vragen voor sommige aankopen.
We zoeken nog steeds een goede doggy ride, maar die zijn zo duur!
Maar het is wel heel leuk ermee bezig te zijn. Wij mogen 29 mei pas weer gaan kijken en dan elke week tot onze Bo komt.
29 mei duurt voor mij ook nog wel erg lang!!!
Ik was het ook van plan op te zoeken
Wij hebben geen kinderen dus voor ons is het niet zo moeilijk ons huis hondklaar te maken.
We zijn nu bezig met het kopen van spulletjes en advies vragen voor sommige aankopen.
We zoeken nog steeds een goede doggy ride, maar die zijn zo duur!
Maar het is wel heel leuk ermee bezig te zijn. Wij mogen 29 mei pas weer gaan kijken en dan elke week tot onze Bo komt.
29 mei duurt voor mij ook nog wel erg lang!!!
-
Nathalie01
- Middelgrote hondenneus

-
phos4
dit is niet eerlijk... Toen ik in het begin antwoordde op deze topic ging het nog over juli, en nu spreekt iedereen over juni, terwijl mijn puppie wss morgen geboren wordt...Nathalie01 schreef:Wij moeten nu nog 3 weken wachten tot we onze pup mogen gaan halenWe zijn afgelopen weekend weer gaan kijken toen ze ruim 4 weken waren en dan zijn ze zooo leuk

Al smurfende, leert men!