Afgelopen zondag was Doretteketet jarig. Dus wij aan Dorette gevraagd wat ze graag wilde voor haar verjaardag. Haar antwoord: Een mooie foto van mijn drietal! Nou Dorette dat is wel een pittige uitdaging hoor. 3 honden op de foto zetten is 1, maar een mooie foto, tja dat is 2. Natuurlijk ben ik de uitdaging aangegaan en het resultaat mag er wezen. Ik heb natuurlijk wel hulp gehad van Dorette. Dorette heeft namelijk het drietal neergezet op mijn aanwijzing en ik heb alleen maar op het knopje gedrukt.
Een foto experimentje tussendoor
Nog wat sfeer plaatjes
En als afsluiting, de leukste blooper van deze fotoshoot
Groetjes,
Lein
Laatst gewijzigd door Boeddha's baasjes op 26 mei 2010, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Ik had al een gedeelte gezien op de camera zelf, maar zo zijn ze nog mooier.
En zo braaf mijn drietal, af en toe ben ik best trots op ze.
Want achter de rug van de fotograaf zaten nog 2 labjes met hun vrouwtjes.
En dan toch ( vooral Nulay) zo braaf blijven zitten, dat vindt zelfs ik knap.
Het zijn stuk voor stuk schitterende foto's geworden en welke heeft het feestvarken uiteindelijk uitgezocht Dorette alsnog je mag trots zijn op je kanjers
dorette nog proficiat, ik weet dat het lastig kan zijn om 3 honden goed te plaatsen voor een foto.
Foto's zijn werkelijk prachtig geworden, zelfs de blooper mag er zijn.
ElisabethErnstDave schreef:Het zijn stuk voor stuk schitterende foto's geworden en welke heeft het feestvarken uiteindelijk uitgezocht Dorette alsnog je mag trots zijn op je kanjers
Foto nr. 4 is helemaal prachtig, die komt in mijn huis te hangen.