Bolton en Chester hadden in dit geval het brood en de fietstas verslonden!!!
Vandaag een wandelingetje door de stad gemaakt met Asta
-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

-
Saskia
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
chantal-77
-
AnP
- Hele grote hondenneus

Asta hoef ik toch niet te voeren, die scharrelt haar eten wel bij elkaarroef schreef:je moet haar wel eten geven hoor antoinette
![]()
![]()
patat en stokbrood,hmmmm roef krijgt spontaan trek,ik heb de situatie nog nooit aan de hand gehad maar of hij de verleiding kan weerstaan??
denk het wel![]()
Het was gewoon knullig, nou moet ik sowieso wel oppassen want als er wat eten binnen bereik zal ze het opeten. Maar vond dit zo knullig van die vrouw en dan ook nog die reactie
Ik heb uiteindelijk het stokbrood niet betaald, nou zo'n reactie zak je maar in de bagger
-
liesjeb
- Hele grote hondenneus

Ik was benieuwd naar het verhaal achter de titel, want ja... Een wandeling door de stad is opzich niet zo speciaal 
Ik denk dat ik zelf enorm zou schrikken als Dizzy dit zou doen, maar omdat het om Asta gaat kan ik er wel om lachen hoor
Ze heeft het toch weer goed voor elkaar gekregen
En die vrouw had dat toch van te voren wel kunnen verzinnen?!
Ik denk dat ik zelf enorm zou schrikken als Dizzy dit zou doen, maar omdat het om Asta gaat kan ik er wel om lachen hoor
En die vrouw had dat toch van te voren wel kunnen verzinnen?!

Met dank aan Monika
-
Lunaatje
Volgens mij staat er in de Wegenverkeerwet of Regelement Verkeersregels en Verkeerstekens iets over scherp uitstekende delen bij een voertuig.
Volgens mij heeft Asta deze mevrouw gewoon willen behoeden voor het maken van een verkeersovertreding en heeft Asta het scherp uitstekende deel gewoon verwijderd.
Dat het Asta daarbij nog een keer goed heeft gesmaakt is een mooie bijkomstigheid toch????
Volgens mij heeft Asta deze mevrouw gewoon willen behoeden voor het maken van een verkeersovertreding en heeft Asta het scherp uitstekende deel gewoon verwijderd.
Dat het Asta daarbij nog een keer goed heeft gesmaakt is een mooie bijkomstigheid toch????
-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

-
AnP
- Hele grote hondenneus

Ja dat dacht ik ook, maar heb het ook al eens gehad dat iemand vlees had geshopt voor de bbq en een tas vol etenswaar (inclusief vlees) naast asta neerzettePandora schreef:Wie hangt er dan ook iets eetbaar voor de neus van een Labrador? Dan vraag je er toch om!
Ik ken er twee die precies hetzelfde zouden doen
Ze verwachten kennelijk dat de hond een gedresseerde aap is ofzo
-
Pandora
- Speurneus

Mensen die geen huisdieren hebben staan er gewoon niet bij stil.AnP schreef:Ja dat dacht ik ook, maar heb het ook al eens gehad dat iemand vlees had geshopt voor de bbq en een tas vol etenswaar (inclusief vlees) naast asta neerzettePandora schreef:Wie hangt er dan ook iets eetbaar voor de neus van een Labrador? Dan vraag je er toch om!
Ik ken er twee die precies hetzelfde zouden doenhet is dat ik het doorhad, anders dagdag vlees...
Bij ons is het zo normaal om iets eetbaars buiten bereik te houden dat we er ook niet meer over nadenken.
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

-
Saskia
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Als gedresseerde apen iets te eten zien,AnP schreef:Ja dat dacht ik ook, maar heb het ook al eens gehad dat iemand vlees had geshopt voor de bbq en een tas vol etenswaar (inclusief vlees) naast asta neerzettePandora schreef:Wie hangt er dan ook iets eetbaar voor de neus van een Labrador? Dan vraag je er toch om!
Ik ken er twee die precies hetzelfde zouden doenhet is dat ik het doorhad, anders dagdag vlees...
dan knagen ze dat volgens mij ook vrolijk op.
en daar staan mensen niet bij stil
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
-
AnP
- Hele grote hondenneus

Als je geen huisdieren hebt sta je er inderdaad misschien niet zo bewust bij stil.
Overigens kan ik in huis rustig eten laten liggen dan pakt ze het niet.
Maar buiten is het een wandelende vuilnisbak
Bij mij voor zijn ze aan het werk aan de spoortunnel en zitten er vaak bouwvakkers, en laatst in het zonnetje zaten ze buiten te eten
heeft ze mooi een bouwvakker beroofd van de bammetjes in zijn broodtrommel toen hij haar wilde aaien (had de op de grond staande broodtrommel niet gezien)
die hebben het toch een paar dagen volgehouden dat zodra ik naar buiten kwam, pas op de broodtrommels te roepen het gele monster komt eraan
(een pak koekjes en koffie en ze konden er gelukkig wel om lachen)
Asta is nu enorm fan van werkende mannen buiten
Overigens kan ik in huis rustig eten laten liggen dan pakt ze het niet.
Maar buiten is het een wandelende vuilnisbak
Bij mij voor zijn ze aan het werk aan de spoortunnel en zitten er vaak bouwvakkers, en laatst in het zonnetje zaten ze buiten te eten
Asta is nu enorm fan van werkende mannen buiten
-
Pandora
- Speurneus

Zo is Pandora enorm fan van vissers want die hebben ook vaak een pakketje brood mee 
Hier bij de vijver overnachten ze 's zomers wel eens in van die open tentjes. Vroeg in de ochtend (als ik daar loop) slapen ze meestal nog. Hoe vaak het niet gebeurd is dat ze triomfantelijk met iets eetbaars uit zo'n tentje kwam
(of de vissers heeft wakker 'gezoend'
)
Hier bij de vijver overnachten ze 's zomers wel eens in van die open tentjes. Vroeg in de ochtend (als ik daar loop) slapen ze meestal nog. Hoe vaak het niet gebeurd is dat ze triomfantelijk met iets eetbaars uit zo'n tentje kwam
Groetjes van Brigitte & Zoo