Donna (9) gaat onder het mes!
-
- Speurneus
- Contacteer:
Donna weer thuis. Operatie is helemaal goed gegaan, maar oudje is wel helemaal de weg kwijt. In de auto getild met DA en met de buurman haar er weer uit getild. Kan amper lopen en ligt nu onafgebroken te piepen in haar mandje. Hoop dat ze zo even gaat slapen. Arm schaap. Zal wel een lange nacht worden,laat haar liever niet alleen dus we slapen op de bank
. Ben wel blij dat ik haar weer lekker bij me heb. Ga haar nu knuffelen en verwennen
morgen weer een update! Liefs!

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
Ik lees je topic nu pas.
Heb er geen ervaring mee. Buddy was wel met 11,5 jaar gacastreerd ivm testikeltumor (hij ging wel een stuk achteruit door de narcose), maar dat is maar een kleine operatie-tje in vergelijking met wat Donna heeft
80cm... dat is een flinke snee. Akelig hoor! Gelukkig is ze er goed uit gekomen. Dat ze de weg kwijt is en jankerig is normaal bij labjes. Buddy kon ook zo janken terwijl hij normaal geen jankerd is. Het komt door de narcose.
Heel veel sterkte met jullie meisje Donna. Verwen haar maar lekker met knuffels.
Ik kom morgen weer even spieken hoe de nacht is gegaan met Donna.
Heb er geen ervaring mee. Buddy was wel met 11,5 jaar gacastreerd ivm testikeltumor (hij ging wel een stuk achteruit door de narcose), maar dat is maar een kleine operatie-tje in vergelijking met wat Donna heeft

80cm... dat is een flinke snee. Akelig hoor! Gelukkig is ze er goed uit gekomen. Dat ze de weg kwijt is en jankerig is normaal bij labjes. Buddy kon ook zo janken terwijl hij normaal geen jankerd is. Het komt door de narcose.
Heel veel sterkte met jullie meisje Donna. Verwen haar maar lekker met knuffels.
Ik kom morgen weer even spieken hoe de nacht is gegaan met Donna.

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
Goedemorgen
Lange nacht, maar alles goed met Donna. Ze heeft de hele nacht liggen piepen en dralen, maar verder niet ziek geweest. Vind wel dat er nog veel wondvocht/bloed uit haar wond komt, dus dat kijk ik even aan en anders bel ik even de DA om te checken.
Gisteravond zelfs nog met haar naar het veldje gelopen om te plassen. Donna doet het namelijk niet in de tuin, en niet op straat...dus ben afhankelijk van het dichtsbijzijnde grasveld...Elk labje komt zo met z'n eigen gebruiksaanwijzing
Volgens de DA-assistente hebben de antibiotica pillen en de pijnstillers een heeeeerlijke smaak, en vinden bijna alle honden het lekker...Donna dus niet, dus das weer even een fijne worsteling. Maar goed, alles weer binnen, en ik denk dat we gaan genieten van een lekker dagje in de tuin.
Echt een opluchting dat alles zo goed gaat, was ook zo blij dat ik haar gister weer bij me had. Het was zo stil in huis!
Hou jullie weer op de hoogte!
x

Lange nacht, maar alles goed met Donna. Ze heeft de hele nacht liggen piepen en dralen, maar verder niet ziek geweest. Vind wel dat er nog veel wondvocht/bloed uit haar wond komt, dus dat kijk ik even aan en anders bel ik even de DA om te checken.
Gisteravond zelfs nog met haar naar het veldje gelopen om te plassen. Donna doet het namelijk niet in de tuin, en niet op straat...dus ben afhankelijk van het dichtsbijzijnde grasveld...Elk labje komt zo met z'n eigen gebruiksaanwijzing

Volgens de DA-assistente hebben de antibiotica pillen en de pijnstillers een heeeeerlijke smaak, en vinden bijna alle honden het lekker...Donna dus niet, dus das weer even een fijne worsteling. Maar goed, alles weer binnen, en ik denk dat we gaan genieten van een lekker dagje in de tuin.
Echt een opluchting dat alles zo goed gaat, was ook zo blij dat ik haar gister weer bij me had. Het was zo stil in huis!
x
-
- Speurneus
- Contacteer:
maup eet ook echt geen antibiotica hoormcboonacker schreef:Goedemorgen![]()
Gisteravond zelfs nog met haar naar het veldje gelopen om te plassen. Donna doet het namelijk niet in de tuin, en niet op straat...dus ben afhankelijk van het dichtsbijzijnde grasveld...Elk labje komt zo met z'n eigen gebruiksaanwijzing![]()
x

ik ga ff in de fotohoek kijken

edit - in je fotoalbum dus

-
- Speurneus
- Contacteer:
Ja pillen.. daar zijn meeste honden geen fan van. Misschien kan je een pilletje verstoppen in een stukje smeerworst op een klein stukje brood. Wedden dat ze 'm wel opeet?
Net in je album gekeken. Wat kijkt Donna zo zielig!! En ook zo herkenbaar. Budje kon ook zo zitten en zo zielig kijken na de operatie.
Verwen haar maar lekker.

Net in je album gekeken. Wat kijkt Donna zo zielig!! En ook zo herkenbaar. Budje kon ook zo zitten en zo zielig kijken na de operatie.
Verwen haar maar lekker.

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
-
- Hele grote hondenneus
Donna presteert het om het broodje op te eten en de pil rustig weer uit te spugen...heb alles al geprobeerd. Zelfs vermalen en dan door de yoghurtAileen schreef:Ja pillen.. daar zijn meeste honden geen fan van. Misschien kan je een pilletje verstoppen in een stukje smeerworst op een klein stukje brood. Wedden dat ze 'm wel opeet?![]()
Verwen haar maar lekker.

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus