Donna (9) gaat onder het mes!

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Zo te lezen een hele grote operatie,ik wens Donna beterschap en jullie heel veel sterkte de komende tijd.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

jeempie, das een flinke snee zeg.. heel veel sterkte!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
mcboonacker

Ongelezen bericht door mcboonacker »

Donna weer thuis. Operatie is helemaal goed gegaan, maar oudje is wel helemaal de weg kwijt. In de auto getild met DA en met de buurman haar er weer uit getild. Kan amper lopen en ligt nu onafgebroken te piepen in haar mandje. Hoop dat ze zo even gaat slapen. Arm schaap. Zal wel een lange nacht worden,laat haar liever niet alleen dus we slapen op de bank :). Ben wel blij dat ik haar weer lekker bij me heb. Ga haar nu knuffelen en verwennen :) morgen weer een update! Liefs!
liesjeb
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door liesjeb »

Dat is een flinke snee! Hopelijk knapt ze snel op zodat jullie nog een paar mooie jaren samen mogen beleven! :)
Afbeelding
Met dank aan Monika :)
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

hopelijk herstelt ze snel van de narcose, altijd vervelend als ze zo de weg kwijt zijn. dat piepen komt daar ook van, dus maak je er niet te druk over...

komt vast goed :)
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aileen »

Ik lees je topic nu pas.

Heb er geen ervaring mee. Buddy was wel met 11,5 jaar gacastreerd ivm testikeltumor (hij ging wel een stuk achteruit door de narcose), maar dat is maar een kleine operatie-tje in vergelijking met wat Donna heeft :shock:

80cm... dat is een flinke snee. Akelig hoor! Gelukkig is ze er goed uit gekomen. Dat ze de weg kwijt is en jankerig is normaal bij labjes. Buddy kon ook zo janken terwijl hij normaal geen jankerd is. Het komt door de narcose.

Heel veel sterkte met jullie meisje Donna. Verwen haar maar lekker met knuffels.

Ik kom morgen weer even spieken hoe de nacht is gegaan met Donna.
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
mcboonacker

Goedemorgen :shock:

Lange nacht, maar alles goed met Donna. Ze heeft de hele nacht liggen piepen en dralen, maar verder niet ziek geweest. Vind wel dat er nog veel wondvocht/bloed uit haar wond komt, dus dat kijk ik even aan en anders bel ik even de DA om te checken.

Gisteravond zelfs nog met haar naar het veldje gelopen om te plassen. Donna doet het namelijk niet in de tuin, en niet op straat...dus ben afhankelijk van het dichtsbijzijnde grasveld...Elk labje komt zo met z'n eigen gebruiksaanwijzing :D

Volgens de DA-assistente hebben de antibiotica pillen en de pijnstillers een heeeeerlijke smaak, en vinden bijna alle honden het lekker...Donna dus niet, dus das weer even een fijne worsteling. Maar goed, alles weer binnen, en ik denk dat we gaan genieten van een lekker dagje in de tuin.

Echt een opluchting dat alles zo goed gaat, was ook zo blij dat ik haar gister weer bij me had. Het was zo stil in huis!

Hou jullie weer op de hoogte!

x
mcboonacker

Ik heb een foto van het arme schaap in mijn fotoalbum, weet niet goed hoe ik het in het bericht krijg :verliefd1:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

mcboonacker schreef:Goedemorgen :shock:

Lange nacht, maar alles goed met Donna. Ze heeft de hele nacht liggen piepen en dralen, maar verder niet ziek geweest. Vind wel dat er nog veel wondvocht/bloed uit haar wond komt, dus dat kijk ik even aan en anders bel ik even de DA om te checken.

Gisteravond zelfs nog met haar naar het veldje gelopen om te plassen. Donna doet het namelijk niet in de tuin, en niet op straat...dus ben afhankelijk van het dichtsbijzijnde grasveld...Elk labje komt zo met z'n eigen gebruiksaanwijzing :D

Volgens de DA-assistente hebben de antibiotica pillen en de pijnstillers een heeeeerlijke smaak, en vinden bijna alle honden het lekker...Donna dus niet, dus das weer even een fijne worsteling. Maar goed, alles weer binnen, en ik denk dat we gaan genieten van een lekker dagje in de tuin.

Echt een opluchting dat alles zo goed gaat, was ook zo blij dat ik haar gister weer bij me had. Het was zo stil in huis!

Hou jullie weer op de hoogte!

x
maup eet ook echt geen antibiotica hoor :D Pijnstillers (rimadyl) wel, maar verder geen pillen...

ik ga ff in de fotohoek kijken :)

edit - in je fotoalbum dus :D
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ja pillen.. daar zijn meeste honden geen fan van. Misschien kan je een pilletje verstoppen in een stukje smeerworst op een klein stukje brood. Wedden dat ze 'm wel opeet? :D

Net in je album gekeken. Wat kijkt Donna zo zielig!! En ook zo herkenbaar. Budje kon ook zo zitten en zo zielig kijken na de operatie.

Verwen haar maar lekker.
Afbeelding
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Wat een schat van een hond met dat lekkere grijze snoetje. Hopelijk herstelt ze snel en kunnen jullie weer verder gaan met waar jullie waren gebleven..... héél veel knuffelen!!! Geef haar er vast maar ééntje van mij.

Veel liefs van Alice.
Afbeelding
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

heel vel beterschaps knuffels van hier wat een lange jaap zeg
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
mcboonacker

Aileen schreef:Ja pillen.. daar zijn meeste honden geen fan van. Misschien kan je een pilletje verstoppen in een stukje smeerworst op een klein stukje brood. Wedden dat ze 'm wel opeet? :D

Net in je album gekeken. Wat kijkt Donna zo zielig!! En ook zo herkenbaar. Budje kon ook zo zitten en zo zielig kijken na de operatie.

Verwen haar maar lekker.
Donna presteert het om het broodje op te eten en de pil rustig weer uit te spugen...heb alles al geprobeerd. Zelfs vermalen en dan door de yoghurt :wink: Nu stop ik het gewoon achter in haar bek, gaat ook goed :)
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Lucky is ook hetzelfde. Altijd een ramp als het om pilletjes gaat :D Dan moet het idd maar op een minder leuke manier.
Afbeelding
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Wat fijn dat de operatie goed is verlopen, geef Donna maar een dikke knuffel :groteknuffel:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Plaats reactie