Maakt de hond jouw wakker of maak jij de hond wakker?

Ontdek wat je mede-forummers van je stelling vinden.

Maakt de hond jouw wakker of maak jij de hond wakker?

Mijn labje maakt me (ons) wakker.
24
24%
Ik maak mijn labje wakker.
44
43%
Verschillend, nl. ...
34
33%
 
Totaal aantal stemmen: 102

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Maakt de hond jouw wakker of maak jij de hond wakker?

Ongelezen berichtdoor Miske » 23/06/10 18:00

Olly is wel een makkelijke hond; ze maakt me nooit wakker, maar wacht altijd totdat ik de uitrekdans doe (haha), en dan komt ze ook enthousiast piepen.

Hoe zit dat bij jullie?
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Gebruikersavatar
sharon66057
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4468
Lid geworden op: 12/07/09 13:10
Locatie: Lelystad

Ongelezen berichtdoor sharon66057 » 23/06/10 18:04

Hier is het verschillend, het ligt eraan hoe laat wij zelf wakker worden :wink:
Als er gewerkt moet worden door 1 van ons en er iemand vroeg op moet staan dan worden wij meestal eerder wakker.
Als we vrij zijn dan gaat Noah heel uitgebreid gapen echt met zo'n harde piep en daar worden wij dan wakker van :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...

Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 619
Lid geworden op: 10/01/09 11:08

Ongelezen berichtdoor Mandy » 23/06/10 18:24

Als ik vroeg op moet maak ik haar wakker. Maar in het weekend maakt ze mij meestal wakker, alhoewel we heel soms wel is uitslapen tot 11 uur en dan moet ik haar wakker maken.

AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1456
Lid geworden op: 24/09/09 12:26
Locatie: Delft
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor AnP » 23/06/10 18:47

Ze maakt mij meer wakker dan ik haar :D

samantha705

Ongelezen berichtdoor samantha705 » 23/06/10 18:53

Het ligt er wel aan hoe laat we wakker worden. Maar doordeweeks ben ik vaak eerder wakker, maar in het weekend worden we wakker gemaakt. En ook hier wordt er dan wat afgezucht, en van die hele zielige piepjes. Of ze spring op bed en geeft een lebber over je gezicht 8)
Alleen lijkt het wel alsof ze nu ook eerder wakker wordt door het vroeg opkomende zonnetje, want gisteren kwam ze me al om 5.00 uur wakker maken :confused: En dus ook gelijk uitdagen om te spelen :lol:

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 23/06/10 19:11

Max slaapt graag uit. :D Hij slaapt meestal nog als ik eruit ga en het komt meer dan eens voor dat ik hem moet wakker maken. Zeker 's winters als het lang donker is, heeft hij er een handje van om lekker te blijven liggen. :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

ester01

Ongelezen berichtdoor ester01 » 23/06/10 20:40

Meestal maak ik Cooper wakker (al dacht ik toen hij nog pup was dat hij nooit een uitslaper zou worden :lol: ). Soms vind hij het gezellig om mij te wekken en duwt dan de deur open zoals vanmorgen om 6 uur :? maar dat komt niet heel vaak voor gelukkig!

Angela & Joy

Ongelezen berichtdoor Angela & Joy » 23/06/10 20:57

Euhm, ik maak Joy wakker, en dan is het meestal nog een heel gevecht voordat Madam zin heeft om naar buiten te gaan.
Als ze dan eenmaal weer binnen is gaat ze ook meteen weer der mandje in, die is s'ochtends nog luier dan ik ben, en ik vond mezelf al zo erg haha :wink:

witje

Ongelezen berichtdoor witje » 23/06/10 21:08

Kaatje hoort de wekker, en dan komt ze naar de slaapkamerdeur om duidelijk te maken dat het opsta, maar veel belangrijker, etenstijd is

Marijke

mullermariska
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2399
Lid geworden op: 02/03/09 14:56
Locatie: Den Haag

Ongelezen berichtdoor mullermariska » 23/06/10 21:15

Hier eigenlijk het zelfde. Als ik moet werken moet ik haar wakker maken en als ik vrij ben, maakt ze mij wakker.

Ze slaapt lekker op bed :oops: dus dan gaat ze lopen draaien en met een diepe zucht boven op me ploffen... Wordt ik vanzelf wakker

Als ik niet reageer gaat ze vaak nog wel ff slapen maar als ze het zat is gaat ze echt de dekens wegduwen :? Bitchy is het :D
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010

Carry

Ongelezen berichtdoor Carry » 24/06/10 02:23

Door de week gaat Sproet rond 6.00 uit ivm werk. Ze ligt dan nog lekker te slapen, dus moet wakker gemaakt worden.
In het weekend komt ze naar boven, de slaapkamerdeur staat open. Ze komt naast het bed staan Woef. Ik kijk op mijn wekker, soms 6.00 of daarvoor. Daag Sproet ga nog maar lekker op je plaats, veel te vroeg. triptrip naar beneden naar haar plaats. Daarna komt ze nog wel een keer proberen als het dan nog veel te vroeg is blijft ze ook wel op de overloop liggen, ze blijft niet in de slaapkamer.Als de wekker afloopt komt ze als een speer naar boven.
Ik draai vaste nachtdiensten door de week. Ik ga naar bed van 8.30 tot 12.30. De slaapkamer deur doe ik dicht. Soms om 5 voor half een hoor ik Mwoef voor de deur, ze zit dan op me te wachten. Die honden hebben echt een tijdklokje.
Sproet hoeft eigenlijk nooit echt Nodig uit, ze gaat nooit gelijk plassen of poepen, dan ben je al een aardig eindje op dreef. Ze wil gewoon ETEN!!!!

groetjes Carry

toscak
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2564
Lid geworden op: 14/05/09 19:13
Locatie: Den Haag

Ongelezen berichtdoor toscak » 24/06/10 08:51

Eigenlijk geen van beide. Ik heb het getroffen met een hond die alleen en altijd wakker wordt als wij wakker worden. Om 5 uur s'ochtends staat hij net zo kwispelend voor ons als om 10 uur. Ik hoor hem ook nooit dribbelen of rommelen. Als we gaan lopen is hij er klaar voor, als we eerst rustig ontbijten gaat hij nog even doorslapen.

Wat is het toch een heerlijke hond :D

-kim-
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2952
Lid geworden op: 19/09/07 19:15
Locatie: Stein
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor -kim- » 24/06/10 12:19

toscak schreef:Eigenlijk geen van beide. Ik heb het getroffen met een hond die alleen en altijd wakker wordt als wij wakker worden. Om 5 uur s'ochtends staat hij net zo kwispelend voor ons als om 10 uur. Ik hoor hem ook nooit dribbelen of rommelen. Als we gaan lopen is hij er klaar voor, als we eerst rustig ontbijten gaat hij nog even doorslapen.

Wat is het toch een heerlijke hond :D


Zo zijn de jongens hier ook, echt ideaal.

Al moet je bij Mexx ook niet midden in de nacht opstaan, want dan komt hij je echt niet begroeten, Bear is altijd even blij :)
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013

kirsten&cacao

Ongelezen berichtdoor kirsten&cacao » 24/06/10 12:41

Hier is het meestal zo, dat wij wakker worden gemaakt.

In eerste instantie door de wekker, maar als je dan de slaapkamer uit komt, zit Cacao al in de starthouding voor het deurtje van haar hekje. En als het hekje dan opengaat, alsof ze je wéken niet heeft gezien.

Maar dat Cacao nog klein was, maakte ze me altijd wakker!

Nu met Cashew erbij, worden we eigenlijk echt heel erg wakker gemaakt, madam piept niet zo snel.

Vanmorgen wel, maar toen lag ik nog op bed, en waren ze met de baas al uit geweest. Op een gegeven moment duurt het dan te lang voordat ze weer iemand zien, dus een blafje.. of een héél zielig piepje.

Oke... dan ga ik al :P

gitte

Ongelezen berichtdoor gitte » 24/06/10 15:26

Als ik beneden kom komt Maggie me altijd kwispelend begroeten.
Maar ze maakt ons nooit wakker.
Wel als ze vind dat we boven te veel treuzelen wil ze soms een beetje knoteren.

Max moesten we op het laatst altijd wakker maken omdat hij ons niet meer hoorde. Soms merkte hij dan aan Maggie dat we beneden waren maar vaak ook niet.
Dan ging ik heel voorzichtig naast hem zitten en zachtjes aaien en dan werd hij langzaam wakker. Hij keek me dan echt aan van "goh, ook hier?'" :D


Terug naar “Polls”